הכוכב החרדי של ״האח הגדול״ ומי שהיה אחד מהמתמודדים הבולטים, יענקי גולדהבר, התגייס לפני מספר חודשים לצבא. גולדהבר התגייס בעודו בן 21 ועבר שרשרת חיול, קיבל מדים והפך לחייל מן השורה. אלא שעכשיו הכוכב משתף תמונות מסיום הטירונות, שם הוא כותב ״עכשיו אני חייל באופן רשמי״. גולדהבר התגייס למחלקה מיוחדת שמעודדת גיוס חרדים ואף שיתף בעבר כי מבחינתו חשוב שהחרדים ישרתו בצבא כמו כל אזרח מן המניין. 

יענקי גולדהבר (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
יענקי גולדהבר (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

בפוסט המרגש עוד כתב יוצא ״האח הגדול״: ״עברתי תקופה אינטנסיבית שללא ספק לא אשכח לעולם. טירונות זו לא בדיחה. לקום מוקדם כל בוקר, לרוץ כל היום, לפתוח שעונים כל שלוש דקות, להיות תחת פיקודו של מפקד שהוא לפעמים קטן ממך. אבל החוויה הזאת היא חשובה מאוד ובונה מאוד. למדתי שאני יכול לרדוף אחרי החלומות שלי, ולהצטיין בהם. למדתי שאני יכול לקום כל בוקר בשעה 4:15 ולהיות ערני כל היום״.

החייל הטרי עוד הוסיף לכתוב על מה שעבר מהטירונות: ״למדתי שמשמעת זה הדבר הכי חשוב שיכול להיות בחיים. למדתי שאפשר לישון 8 חיילים בחדר וללכת לישון מסריחים מחול ואבנים ובכל אופן לישון חזק. בקיצור, לא אשכח לעולם את התקופה המרגשת הזאת. וכמובן, החברים החדשים שלי לכל החיים, שתמיד תהיו בלב שלי. המפקדים והקצינים שבאמת התייחסו אליי כל כך יפה, ונתנו לי להרגיש חייל כמו כולם, שזה מאוד מאוד חשוב. תודה על כל התמיכה והאהבה שאתם ואתן העוקבים שלי שולחים לי, אני אוהב אתכם עד אין סוף״. התרגשנו, מאחלים בהצלחה בהמשך השירות.