זוג כוכבי "האח הגדול" המאורסים שי לי עופרי ושניר בורגיל שצפויים להינשא בעוד חודש, התארחו בסוף השבוע בפודקאסט של מיקי לוין מבית TMI והשיבו על השאלה האם למרות הסכסוך ספיר מזומנת לחתונה שלהם. שניר השיב: "תגיע, לא תגיע. שמן ומים לא יכולים להתערבב. אני המים והיא השמן אנחנו לא נועדנו להיות בקשר אינטנסיבי כי הוא מזיק לנו, והיום אנחנו, אני אישית מעדיף את זה ככה, טוב לי אני מאושר ומקווה שהיא מאושרת וטוב לה".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

פודקאסט עם שניר בורגיל, שי-לי עופרי ומיקי לוין (צילום :מערכת TMI)

ספיר בורגיל שמעה את הפודקאסט והתייחסה לדברים של אחיה שניר: "ראיתי את הראיון האחרון שהיה לו, בסוף זה הבחירות שלו וההחלטות שלו אני עשיתי ואעשה הכל כדי להיות בקשר עם אחי. אם אני אגיע לחתונה או לא? אחי ביקש שאני לא אגיע לחתונה, אני אשפוט אותו לכף זכות ואאמין שהוא אמר את זה בלהט הרגע, בדיוק כמו שאני רוצה שהוא יהיה בחתונה שלי, ככה אני מאמינה שהוא רוצה שאני אהיה בחתונה שלו".

שי לי עופרי הגיבה לדברים של ספיר ואמרה: "עד היום ומהיציאה מהתוכנית השתדלתי מאוד לכבד את שניר המשפחה שלו ותתפלאו גם אותה ולא דיברתי עליה עשירית מהרעל שהיא שפכה עלינו כזוג ועלי ועל שניר באופן אישי. יש אנשים מסוימים שחיים מלנסות לעורר רחמים, שאף פעם לא מבינים למה מתרחקים מהם, עושים קסם ושוכחים את כל מה שהם עשו". גם שניר בורגיל לא נותר אדיש ותקף את בורגיל בתגובות ברשת: ״את מעייפת אותי, אפשר לראות כותרת שלא קשורה אליי או לאשתי לעתיד? נ.ב. בנוגע לחתונה אני מעדיף לסתום מהכבוד למשפחה שלי, פישלתי בפה בגללך מספיק״.  

ספיר בורגיל, אברהם אקלום (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ספיר בורגיל, אברהם אקלום (צילום: צילום מסך אינסטגרם)