הדוגמנית וכוכבת הדוקו ריאליטי ״משפחת רפאלי״, בר רפאלי, לא רק יפה וכוכבת מצליחה ברחבי העולם, אלא גם בעלת נפש של אומנית. רפאלי החליטה להרחיב אופקים וללכת בדרכו של חברה הטוב ציון ברוך, שהפך לצייר מוכשר, ולקחה לימודי קורס פיסול קרמי. רפאלי ראתה כי טוב והחליטה לפתח את הפיסול לתחביב חדש, יש לומר עם תוצאות מופלאות. הדוגמנית מפסלת מוטיבים של בלונים שהאוויר דלף מהם וסוכריות על מקל שנמסו, לצד צדפות מרשימות.

אחת היצירות של רפאלי, מתוך עמוד האינסטגרם החדש של המותג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אחת היצירות של רפאלי, מתוך עמוד האינסטגרם החדש של המותג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

האם הדוגמנית מעוניינת להפוך את התחביב למקצוע? ייתכן שכן, מאחר והיא לא מסתפקת בתחביב אישי רק לעצמה ופתחה חשבון אינסטגרם שמציג את יצירותיה המקסימות וקראה לו לו ״bybar.bur". העמוד, מונה כבר כ-30 אלף עוקבים, נתון זעום בהשוואה לעמוד האישי שלה שמונה כ-3.8 מיליון עוקבים, אבל רומא לא נבנתה ביום אחד וכך גם לא פסלי קרמיקה, לכן אנחנו בטוחים שהיא בדרך הנכונה לגמרי. 

פיסול של בר רפאלי (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
פיסול של בר רפאלי (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

כזכור, רק לאחרונה הצליחה רפאלי לעורר סערה ברשת בעקבות משפט שאמרה כשהתארחה בפודקאסט של שלישיית מה קשור. דוגמנית העל סיפרה לשלישייה על הגישה שלה לחיים, כשאמרה: ״אני נהנית נטו, לא לוקחת דברים ללב, לא לוקחת דברים קשה, לא חושבת על דברים יותר מדי, אין לי תכנונים. אני גם לא מחפשת את הלמה - 'למה אני פה', 'מה המטרה', 'איך הגעתי', לא מעניין אותי, אני באה ואני הולכת, ויותר מזה זה לא מעניין אותי ואני לא עושה סרטים ודברים". כאן, החליטה רפאלי להרים לעצמה בהומור כשאמרה: "אני מהממת", וכל השלישייה החלה לצחוק בטירוף. הדבר גרם לרשת לגעוש ולהתחלק לשני צדדים - אלה שתומכים ברפאלי ואלה שחשבו שמדובר באמירות שטחיות.