יובל צלנר, המועמד והמבטיח בבחירות לראשות עיריית תל אביב יפו, מתזז בזמן האחרון בין בדיקות ההיריון של זוגתו מעיין אדם, לבין הבחירות לרשויות המקומיות. צלנר שהיה חבר כנסת מטעם קדימה, מועמד לראשות עיריית תל אביב יפו, ומתכנן בין היתר לגעת באחד הנושאים הקשוחים לתושבי תל אביב יפו - קנסות ותנועת התחבורה הציבורית. לשם כך, שיתף צלנר סרטון ובו נראית לא אחרת מהיריבה של זוגתו, ליאל אלי, שפונה באשמה נגד המתחרה של צלנר, רון חולדאי, ומאשימה אותו שקיבלה 28 קנסות בשנה האחרונה על התחבורה הציבורית.

מעיין אדם, יובל צלנר (צילום: אביב חופי)
מעיין אדם, יובל צלנר (צילום: אביב חופי)

"אני יודעת שיש לך פטיש לקנסות", מטיחה אלי בחולדאי בסרטון הומוריסטי שהעלתה לרשתות החברתיות לפני כשנתיים. צלנר לקח את הקטע המדובר של כוכבת הרשת המצליחה, והוסיף קטע שלו כשהוא טוען כי הוא ידאג שיהיה שלט גדול וברור, כולל סימונים ברורים בכבישים ואיך ניתן להבדיל בין צהוב לכתום. "אנחנו צריכים לראות את השלטים ומי יכול לראות את השלטים? זה נראה כאילו הם מסתירים אותם בכוונה רק כדי שנחטוף קנסות ונעשיר את קופת העירייה, מי יכול להבדיל בין כתום וצהוב באמצע הלילה? עירייה צריכה להפסיק להכניס את היד עמוק לתושבים" .

הסרטון המדובר של ליאל אלי ותגובתו של יובל צלנר בנושא לפני שהוסר מהרשתות (צילום :צילום מסך)

אלא שאלי לא ראתה בעין יפה את השימוש בתכנים האישיים שלה. אדם פנתה לכוכבת הטיקטוק לשאול לאישורה על הסרטון, אלי הודיעה כי היא מעדיפה שהסרטון יוסר ולאחר מכן צלנר הסיר את הסרטון. מדוע לא הסכימה כוכבת הרשת לשתף פעולה? ובכן, כזכור היא ומעיין אדם היו בסטיות בעברן עד שהיחסים בין השתיים עלו על שרטון בחופשה אחת בדובאי והן הפכו ליריבות בתעשייה. צלנר נענה לבקשתה של ליאל אלי והסיר את הסרטון המדובר.

ליאל אלי (צילום: צילום מסך מתוך הסרט)
ליאל אלי (צילום: צילום מסך מתוך הסרט)