תכנית "הצינור" ברשת 13 חשפה אמש (שני) כי סיפור ההתכתבות של האימהות שהסעירה מדינה שלמה היא תרמית אחת גדולה. מתברר כי ההתכתבות הייתה בדויה ונועדה למטרת גיוס כספים. אז כעת לאחר החשיפה, לאן הועברו כל הכספים שנתרמו לאמא "הנזקקת"?

כזכור, עם חשיפת ההתכתבות הקשה בין האימהות והילדה שלא הוזמנה למסיבת יום הולדת כי היא לא מביאה מתנות בגלל מצב כלכלי קשה של האמא, כוכב "האח הגדול" גיא איתן רצה לעשות מעשה טוב. איתן פנה לעוקביו ובגיוס המונים הצליח לאסוף תוך יממה אחת 84000 ש"ח תרומה לאמא שהציגה את עצמה כמי שנמצאת במצוקה כלכלית.

גיא איתן (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
גיא איתן (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)


אלא שכעת לאחר שהסתבר כי הכל היה מפוברק והאמא התוודתה בפני "הצינור" כי מדובר בתרמית, איתן החליט לקחת את כל הכספים שנתרמו מאנשים טובים לאמא ולתרום אותם לארגון זק"א. הוא סיפר לעוקביו ברשתות החברתיות רגע לפני שגילה כי מדובר בשקר: "הכספים אצלי בחשבון. עדיין לא העברתי. אני מנסה לתקשר עם האמא בהודעות והיא מסרבת לקבל את העברות כי נפגעה שאמרו שכביכול היא נוכלת". לאחר שגילה שהאמא התוודתה כי מדובר בנוכלות, אמר איתן: "אם היה פה גופה היה אפשר לעשות פה סדרה לנטפליקס מרוב שהסיפור הזה הזיה. זק"א יש אצלי 84 אלף ש"ח, אני רוצה לעשות לכם העברה בנקאית. תודה לכל מי שתרם, תשחררו אותי, תודה רבה לכולם".