כוכבת "האח הגדול" ואשת המתוקים הוורודה, אור שפיץ ובן זוגה עומרי גלילי פירקו את החבילה אחרי שנה וחצי של זוגיות שנראתה מבטיחה. שפיץ וגלילי כבר הספיקו להעמיד להשכרה את הדירה המשותפת שחלקו יחד ברחוב בזל בתל אביב. רק לפני מספר שבועות ערכה שפיץ מבחן אהבה לבן זוגה כשהדביקה שערות בבית השחי שלה והוא הגיב בתדהמה כשאמר: "איכס ירד לי ממך" בסרטון שכבש את הרשתות החברתיות. האם זאת הסיבה לפרידה? כמובן שלא, אבל תמיד עצוב לשמוע על פרידה בביצת הבידור שלנו.

אור שפיץ (צילום: אור גפן)
אור שפיץ (צילום: אור גפן)

כעת, משתפת שפיץ על השבועיים הקשים שעברה בעקבות הפרידה, שהיו מלאים ברגעים של בכי ודמעות. "אתן יודעות שאני תמיד מרגישה בנוח לשתף לטוב ולרע אבל כשזה מגיע ללב זה לוקח קצת זמן וקצת יותר קשה. עברתי שבועיים לא פשוטים ואני יודעת ששמתן לב. אני ועומרי נפרדנו ופרידות זה אף פעם לא דבר נעים. בתקופה הזו שהמדינה שלנו כולה רועדת השתדלתי לקחת בפרופורציות ולהבין שלצערנו יש גרוע מזה והעיקר הבריאות", כתבה בכנות הקונדיטורית המצליחה. 

אור שפיץ בסרטון בו חשפה כי היא ובן זוגה נפרדו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אור שפיץ בסרטון בו חשפה כי היא ובן זוגה נפרדו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

שפיץ סגריה את דבריה עם מילים אופטימיות: "מאחלת מהלב לכל מי שחווה פרידה דווקא בתקופה הזו שהבדידות יכולה להיות הדבר הכי גרוע בעולם ואנחנו מרגישות חוסר יציבות, להסתכל לשמים ולהגיד תודה על מה שיש ולהאמין מהלב שמה שצריך לקרות קורה. בסרטון (כל מה שחברות שלי היו צריכות לסבול בשבועיים האחרונים".

אור שפיץ  (צילום: פרטי)
אור שפיץ (צילום: פרטי)