שופטת "רוקדים עם כוכבים" אנה ארונוב, שמופיעה בימים אלו בקשת 12 יחד עם בעלה אייל אלגבי בריאליטי האוכל "המטבח המנצח", מצליחה לעורר הרבה עניין בשולחן המתמודדים עם סוגיות שונות בנוגע להורות, מאחר והביאו ילד אחד לעולם ועל עלייתה לארץ. רגע אחרי הויכוח הסוער עם אבי כאכון ובו קרא לה "סיביר", הצטלמה ארונוב לקמפיין ההלבשה התחתונה והפיג'מות של רשת "אינטימה" לאביב-קיץ 2024, לה היא משמשת כפרזנטורית.

בין החלפת סט אחד לשני, סיפרה ארונוב ל-TMI מה למדה על הזוגיות עם אלגבי מהצפייה במסך, מה דעתה על חילופי העקיצו בין השופטת רותי ברודו לאלון אבוטבול, ולמה האמירה של אבי כאבון טירגרה אותה כל כך. 

"יצא מפרופורציות": אנה ארונוב על הריב הסוער ב"מטבח המנצח" (צילום :יח"צ)

את ואייל מופיעים במטבח המנצח בימים אלה. איך זה לצפות בכם כזוג?
"וואו זה אחר. אני חייבת להודות שאני רואה את עצמי בטלוויזיה כבר הרבה שנים, אבל משהו באינטראקציה הזוגית שלנו מוציא ממני עוד צדדים, יותר של בית ומשהו רגוע שאנשים ראו פחות, וזה נורא נחמד".  

הייתה הרבה ביקורת בשולחן על זה שאתם שוקלים אם להביא ילד נוסף. איך מתמודדים עם זה שיש לכל אחד דעה על כל דבר?
"זה בסדר, אני מקבלת את זה. אני מבינה שאני בן אדם ציבורי ולכל אחד יש דעה שהיא לא תמיד זהה עם הדעה שלי. זה נושא נורא מורכב ואתה לא הולך ומסביר לכל אחד מה החושבים שלנו ומה מלחיץ אותנו או מה הרצונות שלנו. אני חושבת שזה לגיטימי ויש מקום להכל וזה חשוב שהשיחה הזאת נערכה בשולחן וקיבלתי המון תגובות מנשים שחוות את התערבות מבחוץ וזה מפריע להן. כשאני בטלוויזיה זה קצת יותר גדול מאיתנו, אנחנו מקיימים שיחה שנוגעת בכל כך הרבה אנשים ואני שמחה שזה קרה. אולי זה יתן לאנשים פחות לגיטימיזציה לשאול 'מה עם הילד?'". 

אנה ארונוב (צילום: דודי חסון)
אנה ארונוב (צילום: דודי חסון)


מה התגובות שקיבלתם על התכנית?
"האמת? אני לא ציפיתי. אני הולכת ברחוב ואנשים אומרים לי 'תבשלי לי'. אני רגילה לרקוד, לשפוט, דברים שהם קצת יותר אני. אנשים שואלים על מתכונים וזה ממש נחמד. גם תוך כדי היה לנו כיף, זה צולם לפני המלחמה, זו חוויה זוגית מדהימה, אין ספק". 

היה לך פיצוץ עם אבי כאכון אחרי שקרא לך "סיביר". למה זה טירגר אותך כל כך?
"לא היה לי שום פיצוץ, לא נקרא לזה פיצוץ. זה פגש אותי בשיחה רגשית. אני נורא נפתחתי, אם זה היה בצחוקים אני יודעת לקבל הומור והכל בסדר. אבל משהו בטיימינג היה כל כך נפיץ שם וזה הדליק בי נקודה. אני אולי לא מדברת על זה אבל עברתי 15 שנה של שאלות על שייכות. אנשים שעלו לארץ ועברו את כל זה אולי ירגישו אותי. הקלות בה נזרקות מילים לאוויר, רציתי לשים על זה ספוט ולהגיד שזה לא תמיד מתקבל בהומור. לפעמים אפשר לחשוב פעמיים. אני יודעת שהוא לא התכוון לפגוע בי, ציפיתי שאם הוא רואה שזה הדליק אותי, שיגיד 'לא רציתי לפגוע, הכל קול, סליחה', והוא קצת המשיך ללחוץ וזה יצא מפרופורציה. אני אוהבת את אבי והכל בסדר". 

אנה ארונוב (צילום: דודי חסון)
אנה ארונוב (צילום: דודי חסון)

 
קצת קרינג' הריב של רותי ברודו ואלון אבוטבול, לא? איך היה לצפות בזה מהצד? 
"זה לא ריב. הם מושכים בצמות כל הזמן. היה שם טיזינג נורא חמוד והכל בצחוקים והומור, אבל נראה לי שהיא אמרה את זה בעצמה, הוא הזכיר לה את מיסטר ברודו. גם לה זה לחץ כנראה על נקודות מסוימות. בסוף העבר שלנו צף מכל כיוון, גם לה זה קורה. אבל שניהם מדהימים, אין ספק". 

מה למדת על עצמך ועל הזוגיות שלך עם אייל בזכות התכנית?
"למדתי שבחרתי כל כך טוב. יש לנו דינמיקה כל כך כיפית ולראות מהצד את האהבה שלנו. אנחנו חווים את זה בבית וזה הרגיל שלנו, ופתאום אנשים מגיבים לזה. לא כולם חווים את זה ככה. פתאום לראות את החיבור של הביחד, קירב אותנו עוד קצת. אתה רואה מראה של הזוגיות שלך מהצד וזה עושה נעים בלב".

אנה ארונוב (צילום: דודי חסון)
אנה ארונוב (צילום: דודי חסון)