בפרק ששודר אתמול (שבת) ב"מטבח המנצח", הביע משתתף העונה אבי כאכון התנגדות להקמת משפחה בגיל 35 בעקבות שיחה עם בתו של איציק כהן שאמרה שהיא רוצה להקים משפחה בגיל מאוחר, לכך התייחס כאכון ואמר: "35? לא בבית ספרי". מעיין אדם, שהשתתפה בעונה הקודמת של המטבח המנצח והפכה בעצמה לראשונה לאמא בגיל 35, הביאה את התינוקת שלה תבור להנקה בשולחן התחרות, וכעת הזדעזעה מדבריו של כאכון.

הגיע הרגע! רוצים ללמוד אנגלית? יש לנו הטבה מיוחדת. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אבי כאכון (צילום: ערן אלסטר)
אבי כאכון (צילום: ערן אלסטר)

בסטורי שהעלתה לרשתות החברתיות כתבה המגישה: "היי אני מעיין ובגיל 35 הקמתי משפחה. אני מודה על כל רגע שעבר, על כל ניסיון שצברתי, על כל מדרגה בקריירה שטיפסתי, על כל הבגרות שהביאו עמן השנים, על הסבלנות שפיתחתי, על כל שקל שחסכתי, על כל מה שלמדתי וראיתי ועשיתי". אדם המשיכה והוסיפה: "אני אמא טובה יותר היום משיכולתי להיות אז, ואני כאן לומר לכל הרווקות בנות ה- 34 שלא תעזו להיפגע מהדבר הזה וכבוגרת בית הספר הזה אני מבטיחה לכן שתסיימו בהצטיינות".

מעיין אדם על דבריו של אבי כאכון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מעיין אדם על דבריו של אבי כאכון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אדם כידוע, הפכה לאמא לראשונה בשנת 2022 כשהביאה לעולם את בתה הבכורה יחד עם בן זוגה יובל צלנר. ההריון המשמח, הגיע לאחר שנים בהן חשפה בפתיחות מול עוקביה את הכמיהה להפוך לאמא ולהביא ילדים בעולם. בחודש דצמבר האחרון, נחשף כי המגישה נמצאת בהריון שני, חודשיים בלבד לאחר הטרגדיה הנוראית שפקדה את משפחתה, כשאחותה מפל ז"ל נרצחה בטבח ברעים.

יובל צלנר, מעיין אדם (צילום: אור גפן)
יובל צלנר, מעיין אדם (צילום: אור גפן)