בפרק ששודר אתמול (שבת), בריאליטי של ״פקין אקספרס״ ברשת 13, נרשם אחד הריבים המכוערים ביותר שראינו לאחרונה על המסך. משתתפות העונה והחברות הטובות מגיל 20, לירון לב, בת 43 גרושה, פלוס שלושה ילדים ומאיה גל רווקה בת 46 , הגיעו לנקודת קיצון עם צעקות וחילופי דברים קשים וניהלו את אחד הריבים המכוערים ביותר שנראו על המסך לאחרונה.

מאיה ולירון רבות ב"פקין אקספרס" (צילום :באדיבות רשת 13)

״תמשיכי לריב עם גברים, אני מתה להגיד לך את זה כבר שבוע, לא סתם את לבד, אמיתי, בלתי אפשרי לסבול אותך״, הטיחה לב בחברתה הטובה גל את הדברים הקשים רק בכלל שאיחרה למשימת הדחה. ״כשיהיה לך את המחזור שלי נדבר. את חצופה, בחורה מזעזעת״, השיבה לה מאיה. שנה חלפה מאז צילומי הריאליטי החדש והמריבה כך נראה, נותרה מאחור ונשכחה. אתמול, צפו החברות הטובות יחד בפרק כשהן מחובקות בספת הסלון, איך הן הגיבו למריבה הסוערת של עצמן? צפו. 

מאיה ולירון צופות במריבה שלהן ב"פקין אקספרס" (צילום :צילום מסך אינסטגרם)

רק בשבוע שעבר, התארח צמד בולט נוסף של הריאליטי, טל ורם, בפודקאסט של TMI. השניים סיפרו על סיר הלחץ שנוצר בתחרות וחשפו כי נקלעו במהלך הצילומים "לריב הכי גדול שחוו בעשור האחרון". עוד הוסיפו, שחוסר המזון והשתיה יצר אצלם תסכול רב כשאמרו:"לא היה נעים לנו להיות הומלסים. בראש את בן אדם רגיל שלא מבין שהוא הפך להומלס שאין לו אוכל, אין לו מים, ואת צריכה להתחיל להתחנן בשביל זה. קיבלנו שם כאפה רצינית".

רם שטראוס וטל ארוס בפודקאסט של TMI (צילום: מערכת TMI)
רם שטראוס וטל ארוס בפודקאסט של TMI (צילום: מערכת TMI)