קאט פייט בתעשייה. איזה כיף לפתוח את השבוע החדש עם סכסוך נשים עסיסי כזה שאנחנו נהנים לקרוא עליו. ליאל אלי ביקרה אמש את מערכת היחסים של נסרין קדרי ובעלה רום שמיר, שפותחים את חייהם על המסך בדוקו ריאליטי "נסרין אגדה" המשודר ב-HOT, וכינתה אותה "מערכת יחסים רעילה".

זה היה עניין של זמן עד שנסרין קדרי תשיב מלחמה, ותתייחס לביקורת הנוקבת של אלי. בדקות האחרונות שיתפה הזמרת את הפוסט הבא: "הכי טבעי לי לא להגיב לפרסומים הבוקר. אני אדם חזק עצמאי, בניתי את עצמי בעשר אצבעות, וכל הבחירות בחיי נעצו ממקום של עוצמה. אני חושבת על כל הנשים שמקבלות הערות על הזוגיות שלהן מנשים אחרות, כל מי ששופטת את הזוגיות שלך באוזניים של אחרים היא במילה אחת 'רעה'".

ליאל אלי, נסרין קדרי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ליאל אלי, נסרין קדרי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"צריך להיות בנאדם ממש אכזרי כדי לעשות דבר כזה. אם היא חושבת שאת נמצאת במערכת יחסים רעילה, ואם זה גורם לה צער ובאמת אכפת לה ממך היא תדבר איתך בארבע עיניים, ברגישות ואנושיות. לפרסם את דעתה ברבים זה ניסיון לצאת גדולה על חשבונך, להשפיל ברבים וזה הכי רעיל שיש, לא הזוגיות שלך", כתבה קדרי והוסיפה: "כמי שהייתה במספר מערכות יחסים רעילות אני יודעת איזה חיים בחרתי לא לחיות. אני יודעת ממה התחזקתי ומה בנה את מי שאני היום אמא וכשאישה נשואה. בחרתי לשים את החיים שלי על המסך כדי להראות כלל הנשים שצופות בי ששום דבר לא זוהר. השתמשתי בכוח שלי כדי לשתף את העובדה שזה שאני זמרת מפורסמת שמנהלת קריירה מצליחה לצד חיי נישואים, הורות ואהבה לא אומר שהכל תמיד חלק, כמו בכל בית בעולם".

נסרין קדרי ובעלה רום שמיר חוגגים ברית לבנם הבכור (צילום: קורל כראדי)
נסרין קדרי ובעלה רום שמיר חוגגים ברית לבנם הבכור (צילום: קורל כראדי)