הלידה בשידור חי של בנם של אליקו ולירז ארז הפכה ברגע אחד לויראלית, אך גם זכתה להרבה בוז. כעת, ימים ספורים אחרי הלידה עצמה, השניים יוצאים להגנת עצמם ומסבירים את הבחירה לשדר בלייב. בסרטון ששיתפו ההורים הטריים בדקות האחרונות, ציטטו השניים תגובות קשות שקיבלו, כדוגמת: "נאחל להם שהתינוק שלהם ימות" ו-"למה לא מחליפים אותו במקום התינוק של משפחת ביבס?״. השניים הוסיפו והסבירו מה גרם להם לעלות לשידור חי.

@liraz_erez

אני ואלי באנו במטרה להפיץ שמחה ואהבה בתקופה כזו חשוכה ועצובה בעם שלנו. לבוא,לחבר ולהצחיק! זו המטרה שלנו עדיין.תזכרו חברים אהבת חינם❤️

♬ צליל מקורי - liraz

כך הם מספרים בסרטון: "בימים של מלחמה, באנו לעשות לכם כמה רגעים של כיף. איפה יש מקום לכל השנאה הזאת? באנו לתת אהבה", אמר אליקו. לירז הוסיפה לדבריו: "זה שאני בת 19 זה לא אומר שאני לא יודעת מה אני רוצה, רציתי לתת לכם שמחה ואהבה". כזכור, רק לאחרונה הזוג דיבר בפעם הראשונה על הפרשי הגילאים. בנוסף לדברים הללו, השדרן אליקו גם פנה לארז טל, שאמר בתוכניתו עם אברי גלעד, כי מחר בבוקר יקרין בלייב את היציאה שלו בשירותים, ״יהיו לזה המון עוקבים וזה יהיה מרגש״.

אליקו, לירז ארז (צילום: צילום מסך מתוך טיקטוק)
אליקו, לירז ארז (צילום: צילום מסך מתוך טיקטוק)

"איך אתה מסוגל להשוות לידה שלנו בשידור חי, ללייב ליציאה שלך בשירותים?" שאל אליקו בעלבון. לירז הוסיפה וחשפה פרט על עצמה: "אני והבנות שלך למדנו ביסודי, אם הייתי יושבת ליד הבת שלך לא היית אומר לי דבר כזה". הוסיף אליקו וסיים בדברים הבאים: "אתה צריך להתבייש ארז טל, אני מעריך אותך הרבה פחות אחרי מה שאמרת״.

אליקו, לירז ארז (צילום: צילום מסך מתוך טיקטוק)
אליקו, לירז ארז (צילום: צילום מסך מתוך טיקטוק)