סלבריטאי ארצנו משתדלים בדרך כלל לשמור על תדמית נקיה ואלגנטית, אולם גם הם בני אדם רגילים כמו כולנו וגם להם בורח לפעמים הפאסון. למרות שאנחנו לא זוכים להיות עדים לסיטואציות כאלה לרוב, מדי פעם המצליחות המצלמות לתעד רגעים מושלמים כאלה, וזה בדיוק מה שקרה לעומר אדם שנתפס לא מוכן, ובסרטון שעלה לרשתות החברתיות, נראה הזמר זורק לאוויר מטח קללות שלא ראינו ממנו עד היום. 

עומר אדם (צילום: אור גפן)
עומר אדם (צילום: אור גפן)

הזמר הצטלם אתמול (שלישי) לקמפיין המשקפיים שבבעלותו "קאטליה", ובין הטייקים גם דגמן לצד זוגתו יעל שלביה. כוכב הרשת וחברו הטוב של אדם, אופק מזרחי, הצטרף ליום הצילום כדי להכניס קצת צחוקים ואווירה לסט הצילומים וכשהזמר נכנס לחדר ההלבשה עם הסטייליסטית הצמודה שלו אור לוזון על מנת להחליף לוק לסשן הצילומים הבא, נכנס מזרחי והבהיל אותו במפתיע. 

עומר אדם, יעל שלביה (צילום: אור גפן)
עומר אדם, יעל שלביה (צילום: אור גפן)

העניין הוא, שמזרחי ממש הצליח במשימה, כי אדם המבוהל שנתפס לא מוכן שיגר, מטר של קללות לעברו של כוכב הרשת: "יא בן זו*ה, יא דפוק, יא סתום , באמא שלי". גם לוזון נבהלה והיות שהיא חברה ממש טובה של הזמר, היא החליטה לשתף את הרגע המדהים ברשתות החברתיות ונתנה גם לנו העוקבים להינות ממנו. האמת שמדובר באחד הרגעים האותנטיים והמצחיקים של עומר אדם, שיוצא מהדמות הממלכתית אליה התרגל בשנים האחרונות, ו-TMI כאן כדי להבהיר שהם תמיד ישמחו לעוד רגעיים קומיים ומבהילים כאלה. 

אופק מזרחי מבהיל את עומר אדם (צילום :צילום מסך אינסטגרם)