ערוץ החדשות החדש i24NEWS מצרף לשורותיו את מגיש חדשות 12 בדימוס אורן וייגנפלד. אחרי שבישרנו לכם כי מירי מיכאלי תגיש את מהדורת החדשות היומית בערוץ i24NEWS גם וייגנפילד, לשעבר מגיש חדשות 12, מצטרף לערוץ החדש. העיתונאי יגיש מידי שבוע את מהדורת מוצ"ש ויהיה ממגישי המהדורה המרכזית של ערוץ החדשות החדש שנבנה בימים אלו.

אורן וייגנפלד (צילום: i24 ניוז)
אורן וייגנפלד (צילום: i24 ניוז)

וייגנפלד החל את דרכו בתקשורת לפני כשלושה עשורים כשהצטרף לצוות המבזקנים של חדשות 2. במקביל היה ממגישי "תוכנית חיסכון" ותוכנית הבוקר של קשת. החל משנת 2007 הגיש וייגנפלד את "מהדורה ראשונה", עד שפרש לפני כשנה וחצי. לפני מיכאלי, הצטרפו גם אורי קואל וניב גלבוע אשר יגישו תוכניות בערוץ.

מירי מיכאלי (צילום: i24 ניוז)
מירי מיכאלי (צילום: i24 ניוז)

ערוץ החדשות של i24NEWS צפוי לעלות בחודשים הקרובים. עם עלייתו יציג לוח שידורים הכולל מהדורות ומשדרי חדשות שישדרו 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. הערוץ החדש הוא הרביעי של רשת i24NEWS, המשדרת מזה כעשור בשלושה ערוצים בשלוש שפות שונות: אנגלית, צרפתית וערבית.

אורי קואל (צילום: צילום מסך חדשות 13)
אורי קואל (צילום: צילום מסך חדשות 13)

אורן וייגנפלד מסר: "הקמת גוף חדשות בישראל היא בשורה מבורכת ומרגשת ואני שמח להיות שותף". ישראל טויטו מסר: "אורן הוא אחד ממגישי החדשות הטובים והאהובים בישראל. הניסיון והמקצועיות שלו יהוו נכס גדול ל-i24NEWS".