מושיק גלאמין העלה תיאוריית קונספירציה שרבים יחשבו שאינה מנותקת מהמציאות, כשהוא האשים את הממשלה בניסיון לדלל את האוכלוסייה התמימה שנופלת בפח של התקשורת, בין אם באירועי השבעה באוקטובר או בחיסוני הקורונה שניתנו. גלאמין הפיץ את התאוריה שלו נגד הממשלה בפני הגולשים, ושיתף: "הרבה מחפשים אשמים, זה שמאל, זה ימין, ואני אומר חבר'ה די, די באמת, לא הבנתם שאין ימין ושמאל, יש ממשל ויש שלטון ויש אותנו האזרחים התמימים שמשחקים בנו כמו בצעצועים".

"ולפעמים קצת נמאס מהצעצועים הישנים שלך ואתה רוצה לחדש, כשבא לך מדף ריק, אז מה עושים? מדללים אוכלוסין, בדיוק כמו שקרה בשבעה באוקטובר", אמר גלאמין והוסיף על חיסוני הקורונה: "לא, סליחה, זה התחיל הרבה הרבה לפני וזאת הזדמנות מצוינת להתנצל על זה שלקחתי חיסון, אני מתנצל בפני עצמי, ואני מתנצל בפני החברים והעוקבים שעודדתי אותם להתחסן, כי אני לא מאמין בדבר הזה".

"כבר קרו סביבי מספיק מקרים לא ברורים שאני אבין שזה לא היה נכון. או הפרופסורית המעצבנת שהתראיינה בכל מקום והודתה שלא התחסנה כי לא מצאה זמן", וסיכם את הדברים: "אני מאמין לכל הקונספירציות ולכל הדברים הכי הזויים, רק לא לאמת שמספרים לי בערוצי התשקורת למיניהם, תשקורת, תקשורת, איך אומרים?".

מושיק גלאמין (צילום: צילום מסך רשת 13)
מושיק גלאמין (צילום: צילום מסך רשת 13)