מגיש הטלוויזיה ויועץ העיצוב מושיק גלאמין הגיע אתמול (שני) להשקת תערוכת "מלח הארץ" של אביבי מטבחים. בהשקת התערוכה, שנערכה בסניף אביבי מטבחים שבבני ברק, השתתפו חובבי האמנות ואוכל, ביניהם: אלברט אסקולה, השף אבי ביטון, הקונדיטורית אור שפיץ, סיגל שחמון, הגר משה ועוד. במהלך התערוכה כשהוא מסתובב בין הפריטים השונים, תפסנו את גלאמין לראיון ב-TMI, שם סיפר שיש לו בן זוג חדש אבל בגלל שהוא פוחד מעין הרע, הוא מעדיף לא לחשוף אותו. 

מה התוכניות לחג?
"מתכנן ניקיון יסודי, מנסה לראות כמה הוא יכול למשוך עד החג בלי לנקות. אני רוצה לטייל בארץ, להיות בים, עם המשפחה, רוצה לנצל כל רגע עם אבא ואמא". 

יש לך בן זוג חדש?
"אני מפחד מעין הרע, יש לי בן זוג חדש שאני לא חושף בגלל עין הרע, יש משהו נורא כיפי בלהשאיר את הדבר הזה לעצמי. תמיד הייתי בן אדם פרטי, לא קל לי להיות חשוף מול מצלמות. הזוגיות הזו מיוחדת לי שאני שומר אותה לעצמי. מפחד שהחשיפה של זו יכולה להרוס". 

מושיק גלאמין, אור שפיץ (צילום: רפי דלויה)
מושיק גלאמין, אור שפיץ (צילום: רפי דלויה)

העוקבים שלך שואלים על הבן זוג בפרטי? 
"הם נורא שמחים בשבילי על בן הזוג. אני מרוגש שאני משאיר דברים כאלה לעצמי. אני כמו רותם סלע שלא מראה את הילדים. שהיא שומרת לעצמה. ככה אני עושה לבן הזוג". 

אתה רוצה ילדים?
"לא מעוניין בילדים. אין דבר יותר אגואיסטי להביא ילד לעולם מרצון שהוא ידאג לך בגלגל החיים. אני לא רוצה שאף אחד ידאג לי. אני אלך לבית אבות מדהים. בן הזוג גם לא לחוץ על ילדים, אני מנסה להוריד אותו מזה בעדינות".

מה דעתך על המצב בארץ בימים אלה?
"הרפורמה בעיניי מסוכנת לדמוקרטיה ולאוכלוסיות חלשות ולמיעוטים. יש פילוג מטורף בעם. הימין והשמאל אלימים באותה הצורה. מלחמת האחים שמתרחשת בינינו לא פחות מפחידה אותי. הלכתי רק להפגנה אחת כי אני נהיה לחוץ מאירועים ומעומס". 

מושיק גלאמין (צילום: רפי דלויה)
מושיק גלאמין (צילום: רפי דלויה)