טהוניה רובל שיתפה היום (שני) פוסט זועם על התעשייה שהשתנתה ודורשת מדוגמניות לדעת למכור כדי לזכות בקמפיינים ועל משפעיניות הרשת שמוכרות שקרים לעוקבות. אל הזעקה של רובל מצטרפת לא אחרת מסתיו קצין, שלקח לנו שנייה להבין האם זה נגמר בסרקזם או ברצינות, וזה לגמרי אמיתי.

קצין סיפרה עד כמה התאכזבה כשיצאה מבית "האח הגדול" ולא קיבלה עבודות וקמפיינים. ״אחרי שראיתי מה שטהוניה אמרה אני מאוד מבינה לליבה, כשיצאתי מ'האח הגדול' חשבתי שיש מלא עבודה. עזבו את המלחמה, שזה מה שהרס הכל, אבל אני רוצה ללכת לפרסם משהו ולהתחיל לעבוד בתחום ואומרים לי 'תראי לי איך את מוכרת'. שנייה, אני סלב".

לא מוצאת עבודה: סתיו קצין מצטרפת לתלונות של טהוניה רובל (צילום :צילום מסך אינסטגרם)

"אני סתיו מהאח הגדול, שכחתם? למה אני צריכה לדעת למכור?״, אמרה קצין בסרטון ששיתפה והוסיפה: ״אני טובה במכירות, אני קוסמטיקאית, אבל שנייה רגע תיקחו אותי גם בגלל מי שאני. אני סתיו קצין מ'האח הגדול', היי עשיתי לכם ארבעה חודשים שרק עליי דיברתם?״, וסיפרה כי למרות שהיא כוכבת על דרשו ממנה את הדברים הבאים: ״תראי לי מכר? כמה את יודעת למכור? אני מבינה את טהוניה ממש, כנראה שהעולם השתנה. היום זה לא משנה מי את, מה את, אלא אם כן את משפיענית ויודעת למכור. מה יעשו דוגמניות ומפורסמות שלא יודעות למכור? זהו הן מחוקות אין להן קריירה? הן צריכות ללכת ללמוד?״.

סתיו קצין (צילום: מורן ינקו)
סתיו קצין (צילום: מורן ינקו)