כוכבי הריאליטי החדש של רשת 13 "פקין אקספרס", רם שטראוס ומיטב הספרי הגיעו אמש (שלישי) לאירוע השקה הראשון שלהם יחד מול עדשות המצלמות ודיברו לראשונה על השמועות על הזוגיות שלהם שנרקמה בזכות התוכנית. זה קרה באירוע השקה של ד"ר צחי שלקוביץ, מומחה לרפואת עור שהציג טרנד חדש בעולם האסתטיקה לרגל יום האישה הבינלאומי.

זוגיות ב"פקין אקספרס"? רם שטראוס ומיטב הספרי מגיבים לראשונה (צילום :אור גפן)

האהבה ביניכם פורחת?
מיטב: "אני ורם חברים טובים נפגשים לקפה מדי פעם, אנחנו ביחסים טובים, עברנו חוויה דומה משותפת. יש לנו הרבה תחומי עניין משותפים ואוהבים לדבר ולקשקש". 

אמרת שאתם יחד?
מיטב: "אני לא אמרתי כלום". 
רם: "את אמרת את זה?".
מיטב: "אני לא אמרתי כלום, ממש לא. הוא מנסה להכניס לי מילים לפה אמרתי שאנחנו חברים טובים ואני לא שוללת כלום ואנחנו פשוט זורמים, אנחנו בסבבה".

אז תעשו סדר. מה קורה ביניכם?
רם: "לא קורה יותר מדי, כמו שאמרנו אנחנו חברים טובים מהתוכנית יוצא לנו לשבת לדבר ולהיזכר בזיכרונות, העלתי גם סטורי על מיטב אמרתי שהיא בחורה חכמה, יפה, וחדה וכל גבר היה שמח לזכות בה. יש לי רק מילים טובות עליה. אי אפשר לדעת מה יהיה . הכרנו בתוכנית אנחנו על תקן חברים". 

מי שלח הודעה למי? 
רם: "בקבוצה המשותפת של פקין".

מה הדייט האולטימטיבי שלך?
רם: "יש לי הרבה רעיונות בראש אבל לא סיפרתי עדיין למיטב כי אנחנו עוד לא שם. אבל הייתי לוקח דייט אולטימטיבי לצפון במושב איפה שאני גר עם טיול על ריינג'ר, יין ופיקניק".
רם שטראוס, מיטב הספרי (צילום: אור גפן)
רם שטראוס, מיטב הספרי (צילום: אור גפן)


איך את עם זה? 
מיטב: "אה, אני... אה, כן".
רם: "עוד לא הצעתי לה. בסך הכל ישבנו לקפה".

עם מי אתם בקשר בתוכנית? 
מיטב: "האמת שממש עם כולם. שמרנו על קשר מאוד טוב זאת הייתה חלטה משותפת אם היו שם מריבות ותככים הכל נשאר שם, אנחנו נפגשים בתדירות גבוהה עושים הקרנות משותפות". 

מה היה הכי קשה בתוכנית? 
רם: "להתרגל לזה שאתה הופך להיות הומלס, להתחנן לאכול, מים, שתייה, לינה וטרמפים והכל קשה  והיום לא נגמר ואתה מסיים ב-11 בלילה ולא מצליח להירדם אחרי מרוב לחץ ואדרנלין".

מה שבר אותך?
מיטב: "היו הרבה רגעי שבירה, משימות וקושי פיזי אבל הכי קשה זה החוסר שליטה מתחיל יום ולא יודע איפה זה יסתיים. חוסר וודאות שהיה לי קשה כי אני פריק קונטרול".

איך תופסים טרמפים?
רם: "אני יכול לתאר איך זה עבד אצל מיטב עילי אמר לה לכי תעמדי על הכביש את נראית טוב, את חמודה, ואני אתחבא מאחורי התחנה. אני ראיתי אותה עברתי בטרמפים, ואמרתי לא טוב תחרות לא עוצרים, גם לא לה, גם לא לה". 

אז אפשר להגיד שמאז לא הורדת ממנה את העיניים?
רם: "מה זאת אומרת? ברור. אפשר לפספס אותה? זה לא שלא הורדתי העיניים ישר זזות ואנחנו עדיין בתחרות הייתי חייב להחזיר את העיניים בחזרה".
רם שטראוס וטל ארוס בפודקאסט של TMI (צילום: מערכת TMI)
רם שטראוס וטל ארוס בפודקאסט של TMI (צילום: מערכת TMI)