- מירי מסיקה חוגגת לא רק הוצאת להיט חדש, "רעש זכוכיות", אלא גם מנהלת מאבק פומבי כנגד פסיכולוג שקיבל, לטענתה, עונש קל מדי לאחר שהורשע בחודש שעבר במעשים מגונים בילדה בת 12. מדובר בפסיכולוג טל רימרצ'וק, שהודה בביצוע מעשים מגונים בילדה במספר הזדמנויות שבהן היא הגיעה אליו לטיפול ללא ליווי, ופגע בה מינית. העונש שנגזר עליו, תשעה חודשי עבודות שירות, עורר את זעמה של מסיקה, שיצאה נגדו בקול גדול.

מסיקה, ילדה שלנו תמה?
"המשפחה ביקשה ממני להעלות פוסט כדי שעוד ילדות יראו את זה, הורים יראו את זה, ולא ישלחו את הבנות לבן אדם הזה. יש פה בן אדם שממשיך לעסוק במקצוע, ואני לא רוצה שעוד ילדות ייפגעו מהאיש הרע הזה".

מטעמם של עו״ד אסף דוק ושרון נהרי, באי כוחו של רימרצ׳וק, נמסר: ״מרשנו קיבל את הסדר הטיעון וזאת לאחר שכתב האישום תוקן משמעותית לרף חומרה נמוך, שהיו ניתנים לפרשנות שונה שאינה עבירה פלילית. המתלוננת ובאת כוחה אישרו את ההסדר וקבלת הפיצוי. צר לנו שהמתלוננת ובאת כוחה ממשיכות להתנהל בזירת התקשורת ולהפיץ טענות כזב. מרשנו לא המשיך לטפל בקטינים שלא בנוכחות הוריהם ולמעלה מכך קיבל החלטה לאחרונה שלא להמשיך ולטפל בקטינים כלל״.

מירי מסיקה (צילום: דנה כספי לביא)
מירי מסיקה (צילום: דנה כספי לביא)

- יוסי ודין פישר, שדרן הרדיו ובנו, שדרן חדשות 12, יוצאים בסדרת הרצאות על האמת שמאחורי המסך.

דין, אמת או חובה?
"אחרי הרבה זמן של מחשבות של לעשות דברים יחד, אבא ואני החלטנו שזה הזמן הנכון להוציא לדרך הרצאות משותפות. הן יהיו מהניסיון הרב של אבא, ומהשנים האחרונות גם שלי. אנחנו רצים הרבה שנים יחד בכלי תקשורת שונים וגדולים, ועכשיו נהיה גם יחד בהרצאות".

מימין: יוסי ודין פישר (צילום: גיל נחושתן)
מימין: יוסי ודין פישר (צילום: גיל נחושתן)

- גוף האשראי החברתי עוגן חנך משרדים חדשים בשבוע שעבר בירושלים. הגיעו לגזירת הסרט: הפילנתרופית שרי אריסון, אופיר עוזרי, שגיא בלשה, עו״ד דליה טל, דניאל רקנאטי ועוד.

אופיר עוזרי יו''ר עוגן, שרי אריסון , שגיא בלשה מנכ''ל עוגן (צילום: גדי סיארה)
אופיר עוזרי יו''ר עוגן, שרי אריסון , שגיא בלשה מנכ''ל עוגן (צילום: גדי סיארה)