לשר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, יש יריבה חדשה: מיכל זגורי, אשתו של העבריין ניבי זגורי, מי שמוגדר על ידי המשטרה כראש ארגון פשיעה, נאשם בשלושה תיקי רצח ולטענת המשטרה ממשיך לנהל את ארגונו מכותלי הכלא. זגורי זועמת על החלטת שירות בתי הסוהר למנוע ממנו לבצע שיחות טלפון אליה ועל ההרעה בתנאי מאסרו.

תומר קאפון על הקשיים בקריירה הבינלאומית: "בעייתי להיות ישראלי כרגע בחו"ל"
עזבה את האולפן רגע לפני השידור: פיצוץ בין מנכ״ל חדשות 13 למגישה נטעלי שם טוב

דרך הרשתות החברתיות, שבהן יש לה עוקבים רבים, היא פונה לשר. "על גופתי תקבל קולות, אדון בן גביר. לעולם לא אתן לך קול ואדאג גם שכל מי שמסביבי לא יבחר בך, והאמן לי, השפעתי חזקה מאוד. אתה אדם מניפולטור שמשחק אותה יפה מאוד. לך תתעלל בחמאס ובאסירים ביטחוניים שלהם זה מגיע. אתה פוגע באנשים במכוון כשאתה בא על עצורים ואסירים יהודים. הפסדת את כל קולות האסירים, החברים והמשפחות שלהם, והאמן לי, זה הרבה, ותוריד את הכיפה מהראש".

מיכל זגורי (צילום: פרטי)
מיכל זגורי (צילום: פרטי)

זגורי, איזה פחד.
"ניבי אדם מאוד מנומס עם הצוות ונותן כבוד לכולם. הוא לא חמאס, הוא לא ביטחוני. ממש מקסיקו. אבל נפלו עם האדם הלא נכון. הם חושבים שהוא פראייר וייפול לידיים שלהם. הוא צוחק, נותן להם לעשות את ההצגות שלהם. לא נופל ברשת. מה שהוא למד בחוץ לימודי רחוב, שום קרימינולוגית שלמדה שנים לא תצליח לפענח עוד 190 שנים. המשחקים וההצגות שעושים, יכולים לעשות אותם על הביטחוניים ועל חמאס, לא על אסירים שלנו. מי שעושה בעיות אין בעיה שיתנהגו בהתאם, אבל סתם להציק, לא מקובל. יש עתירות ויש בית משפט. בכל הצקה נתנהג בהתאם ונפנה לבתי משפט למען הצדק. לא ניתן להם, לגוף הזה שנקרא שב״ס, להתעלל בו ובכל אסיר. מה שבטוח, בן גביר לא יקבל את קולות האסירים, את מה שהוא קיבל בבחירות קודמות. זה שהם מאחורי סורג ובריח לא אומר שאין להם כאן משפחות שיילחמו עבורם למען התנאים.

ניבי זגורי לעולם לא יצעד לבדו. אני כאן עבורו עד יומי האחרון. גם כשהוא שם מאחורי סורג ובריח קולו ישמע ואעשה הכל עבורו על מנת שיקבל את זכויותיו ולא אתן לאף גוף במדינה לפגוע בזכויותיו, אין סיכויי!!!! ומי שייקח אותו אישית בכל גוף שהוא, הן במשטרה הן בפרקליטות והן בשב״ס, נתבע אותו. יש בתי משפט, יש מח״ש, הכל בסדר. אני רק לפי החוק, אני משפטנית שיודעת חוק מהו״.

משב"ס נמסר: "הארגון פועל על פי דין, תוך שמירה על חייהם וביטחונם של לוחמי שב״ס, ללא הבחנה בין האסירים, ובהתאם למדיניות ממלא מקום הנציב גונדר קובי יעקובי. כל טענה פרטנית דינה להתברר באפיקים המתאימים".

מהשר בן גביר לא התקבלה תגובה.

> השרה לאיכות הסביבה, עידית סילמן, התבשרה בשבוע שעבר כי תביעת הדיבה שהגיש בעלה, שמוליק סילמן, נגד פעילת המחאה לירי בורק שביט הסתיימה בהבהרה ללא פיצוי כספי, אחרי ששמוליק סילמן לא הצליח למצוא את הציוץ שבגינו הגיש את התביעה.

סילמן הבעל, אוויר נקי?
"לירי בורק־שביט פרסמה הבהרה בטוויטר: 'בשיחת גישור שנערכה יחד עם מר שמוליק סילמן, בן זוגה של השרה, הובהר לי שהחופשה הפרטית של המשפחה בקיץ 2023 מומנה מכיסם הפרטי. צר לי אם הובנתי אחרת'".

לירי בורק שביט, אלייך.
"אני רוצה להודות לשמוליק סילמן על סיום התביעה ברוח טובה. התביעה הסתיימה לאור ההבנות המשותפות על כך שהביקורת לא הייתה עליו, ושצר לי אם הדבר לא הובן. אני רוצה להודות לעורך הדין שלי אלדד בן־גיורא, לעורך דינו של שמוליק, אבי סרוסי, ולמגשרת מיכל ליפשיץ על הטיפול המקצועי".

> ביום חמישי שעבר התגלה מטען חבלה ברחוב הירקון, מול שגרירות ארה"ב וליד הכניסה לאחד מבתי המלון בסביבה. הנהלת בית המלון לא לקחה סיכון ועד לנטרול המטען והסכנה פינתה את כל האורחים חוץ מאחד - הבמאי רובי דואניאס, ה"קומדי סטור" לעד, שנמצא כעת בארץ לצילומי סרט חדש. דואניאס יצא מחדרו במקרה וגילה שהוא לבדו בבית המלון, אבל גם לא ממש התרגש ששכחו אותו בחדר. אגב, מי שיככבו בסרטו, ששמו יהיה "שמיים וארץ", יהיו הילה סעדה ותום אבני בתפקידים ראשיים.

דואניאס, סיפור פצצה.
"מסתבר שבאותו הזמן שהפצצה פונתה ברחוב, אני הייתי במקלחת".