משפחת בורגיל מסרבת לנוח לרגע עם הסכסוך המשפחתי המגה מתוקשר שלהם, וכעת הגיע שוב תורה של ספיר בורגיל לעקוץ את אחיה שניר ברבים כשהיא משתפת סטורי תמים כביכול שעורר סערה ברשתות החברתיות. אחרי שסיפרה לעוקבים שהיא לא מוזמנת לחתונה של אחיה ובת זוגו שי עופרי, וחטפה מהזוג המאורס לראשונה תגובה נוקבת בה דרשו שתפסיק לשלוח עקיצות להם עקיצות ברשתות החברתיות ושתחייה את חייה בשקט, ספיר לא נרגעת ומקניטה אותם שוב.

שניר בורגיל ושי עופרי (צילום: אינסטגרם)
שניר בורגיל ושי עופרי (צילום: אינסטגרם)

במהלך סשן שאלות תשובות שעשתה אתמול (שבת) בעמוד האינסטגרם שלה, נשאלה בורגיל על ידי העוקבים שלה האם תרצה ילדים בקרוב. בתגובה, היא בחרה לכתוב: "נתחיל עם כלב ונתקדם. אני מעדיפה שזה יקרה אחרי החתונה, כדת וכדין וליהנות בירח הדבש ואז", והוסיפה: "אם זה יגיע לפני זה רק בורא עולם". כזכור, רגע לפני שיצעדו בשביל החופה, שניר ושי הכריזו על הריון ראשון ומרגש, כשבמקביל גם שיחררו השבוע תמונות חתן כלה שצילמו לבוק המשפחתי וזה בלתי נמנע לעשות את ההשוואה בין תשובתה של ספיר לסיטואציה הנוכחית. 

ספיר בורגיל בעקיצה נוספת לשי ושניר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ספיר בורגיל בעקיצה נוספת לשי ושניר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כזכור, זה לא הריב המתוקשר היחיד שסובב את החתונה של שניר ושי, כי רק בשבוע שעבר תקף אותם דייר אחר מבית "האח הגדול", ליאל קוצרי, לאחר ששי אמרה בראיון כי אין סיבה שהיא תזמין אותו לחתונה בטענה שהיא לא רוצה שהוא ישמח לאדה. קוצרי בתגובה זעם וכתב: "שומעתתת החתונה שלך מעניינת לי את התחת. לא ציפיתי להיות מוזמן כי אין לי שום קשר אליך ואל בעלך. תתביישי לך שאת חושבת שאני שמח לאיד, יש לי עסק לנהל, משכורות לשלם, לבכות על כל אובדן שיש לנו במדינה, ולנהל חיים בין לבין. הדבר האחרון שאני רוצה זה לשמוח לאיד כשאדם אחר מאושר. תתבגרי כבר יא מעייפת, ולא להאכיל כתבים בצומי איף״. 

ליאל קוצרי, ספיר בורגיל (צילום: רן יחזקאל)
ליאל קוצרי, ספיר בורגיל (צילום: רן יחזקאל)