בעקבות שמועות רבות וסיקורים בלתי פוסקים על חיי הנישואין שלה, החליטה מיכל הקטנה להגיב על הנושא בצורה ישירה למאות אלפי עוקביה. בפוסט ששיתפה אתמול עם צאת השבת, ביקשה כוכבת הילדים בהודעה חריגה מאוד מהעוקבים ומקרוביה שלא יתערבו בחיי הנישואין שלה ושל בעלה ניר ויצמן, שכידוע עזב את ביתם המשותף. "אני כותבת את ההודעה הזאת בעצב גדול ומבקשת בכל לשון של בקשה, אני יודעת ומבינה שאני דמות ציבורית ויש לזה השלכות לטוב ולרע", התחילה מיכל את דבריה בסטורי חשוף מאוד.

מיכל הקטנה ובעלה, ניר ויצמן (צילום: אור גפן)
מיכל הקטנה ובעלה, ניר ויצמן (צילום: אור גפן)

הכוכבת, שחיי הזוגיות שלה מעוררים סקרנות רבה מאז ומתמיד המשיכה והוסיפה בקשה ישירה לעוקביה: "אני נמצאת בזמן מאתגר בחיי האישיים, ומתפקדת לבד עם שישה ילדים, משלבת עבודה ובית, ונאחזת בכל הכוח באמונה גדולה שהכל לטובה. תעצרו את חרושת השמועות, את כל הדיבורים והפניות המיותרות, תפסיקו לשלוח לי סרטונים ותמונות, תפסיקו עם זה. יש לי כאן שישה נפשות טהורות, אל תחרצו גורלות. תספרו עד עשר לפני כל צעד ופעולה שאתם עושים, תראו רק את הילדים".

מיכל הקטנה מתייחסת לחיי הנישואין שלה בבקשה חריגה מעוקביה  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מיכל הקטנה מתייחסת לחיי הנישואין שלה בבקשה חריגה מעוקביה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הפניה הזו של הכוכבת כאמור יצרה המון רעש ברשתות החברתיות כשמצד אחד רבים הגיבו לטובתה וגילו הבנה בנושא, אולם מהצד השני היו המון ביקורות נוקבות שטענות שמיכל הקטנה היא דמות ציבורית שמשתפת בלי סוף על חייה האישיים ובונה מהם קריירה לכן זה לא הגיוני שהיא תבקש שיפסיקו להתערב בחייה.

מיכל הקטנה, ניר ויצמן (צילום: ארן חן צלמים)
מיכל הקטנה, ניר ויצמן (צילום: ארן חן צלמים)