השמועות סביב חיי הנישואין של מיכל הקטנה וניר ויצמן גרמו לכוכבת הילדים לבקש אתמול (שבת) ברשתות החברתיות שיפסיקו לשלוח לה סרטונים ותמונות, להפסיק עם חרושת השמועות, ושיחשבו על הילדים שלה וכמה נזק זה גורם להם. אורטל עמר, חברתה הטובה של מיכל, שיתפה בעקבות המאורעות סרטון במהלכו אמרה כי היא מעולם לא תחשוף בפני חברה בגידה של בן זוגה: "אם אני יודעת שהבן זוג של חברה שלי בוגד בה, האם אני צריכה להגיד לה או לא? אם ידעתי שמישהו בגד בחברה שלי, זה תמיד ידעתי לא כי ראיתי בעיניים, אלא כי אמרו לי אבל אמרו לי אנשים שאני סומכת עליהם, לא פעם ולא פעמיים, ז"א שהמידע אמין במאה אחוז, תאמינו לי אני עיתונאית ויודעת מתי המידע אמין".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎ortalamar‎‏ (@‏‎ortal_amar‎‏)‎‏

עמר המשיכה את דבריה כשטענה שאין סיבה להתערב בין בני זוג: "אני חושבת שאף פעם לא מתערבים בין בני זוג, זה אף פעם לא עושה טוב, ולא מקדם לשום מקום, גם אם מדובר בבגידות. כל אחד יודע עם מי הוא יישן בלילה, אני באמת מאמינה בזה וחושבת שמי שנבגד מרגיש ויודע, ואני לא זו שרוצה לבוא ולהרוס מערכות יחסים, לא רוצה לבוא ולהגיד להם את האמת בפנים, זה לא התפקיד שלי ככה אני חושבת". עמר כמובן לא אמרה שמות מסוימים אבל ברור מאוד למי היא מתייחסת בטיימינג הנוכחי. 

אורטל עמר, מיכל הקטנה, ניר ויצמן (צילום: פרטי)
אורטל עמר, מיכל הקטנה, ניר ויצמן (צילום: פרטי)

מיכל הקטנה כאמור, העלתה אתמול סטורי שעורר סערה ברחבי הרשת כשכתבה: "תעצרו את חרושת השמועות, את כל הדיבורים והפניות המיותרות, תפסיקו לשלוח לי סרטונים ותמונות, תפסיקו עם זה. יש לי כאן שישה נפשות טהורות, אל תחרצו גורלות. תספרו עד עשר לפני כל צעד ופעולה שאתם עושים, תראו רק את הילדים". 

מיכל הקטנה, ניר ויצמן (צילום: ניר פקין)
מיכל הקטנה, ניר ויצמן (צילום: ניר פקין)