שלושה שבועות לאחר שהביאו לעולם את בנם הבכור ג'ון בשידור חי, אליקו ולירז ארז פירקו את החבילה וביטלו את החתונה הצפויה, לאחר שיחסיהם עלו על שרטון באירוע הברית לילד. לירז עזבה כאמור עם הבייבי ג'ון את ביתו של אליקו וחזרה להתגורר בבית הוריה ברמת השרון. לאחר שגם הפרידה שלהם הפכה לסערה תקשורתית אחת גדולה, כמו כל הזוגיות שלהם, השניים לא הסתפקו בפירוק המגורים המשותפים ועברו כעת לצעד הבא - הרשתות החברתיות כמובן.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אליקו כהן, לירז  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אליקו כהן, לירז (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הפרודים הטריים, שהתפארו בתמונת פרופיל משותפת שלהם כזוג בחשבונות האינסטגרם שלהם, החליפו הלילה (שני), כל אחד בנפרד לתמונת יחיד משל עצמו. לירז הגדילה לעשות ואף שינתה את הכיתוב בפרופיל כעקיצה לאליקו ומחקה את המשפט הקודם: "לא יכולים אחד בלי השניה, אלי שלי לנצח", ושינתה לכיתוב: "רק אהבת אמת בשבילי, עדיין מאמינה". גם שדרן הרדיו הסיר את הכיתוב "לירז מאוהב בך", אך לעומתה בחר שלא החליף אותו באף כיתוב אחר. 

הביו המעודכן של לירז ארז באינסטגרם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הביו המעודכן של לירז ארז באינסטגרם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כזכור, על פי דיווחים, יחסיהם של השניים עלו על שרטון לאחר שדווח על צעקות בין אליקו לבין הוריה של לירז בברית בנם המשותף. על פי מקורבים, בת ה-19 עזבה את דירתם המשותפת ועברה להתגורר בבית אמה כשגם החתונה המתוכננת של השניים בוטלה לחלוטין, כשבועיים בלבד לאחר שלירז ילדה את בנה הבכור.  

הביו המעודכן של אליקו באינסטגרם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הביו המעודכן של אליקו באינסטגרם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)