בשבוע שעבר, התארח כוכב הרשת אורן להב בפודקאסט של TMI וחשף מה הייתה סיבת הסכסוך עם ספיר מיכאלי, הלוא היא ספיר רונדלים, איתה עבד בעבר ויצרה עמה סרטוני טיקטוק שהפכו לוויראלים מאוד. במהלך הריאיון, אמר להב: "היא פתחה עליי בטיקטוק ודיברה עליי מאחורי הגב, וקיללה, ועושה עליי טיקטוקים מאחורי הגב שלי, ומעלה את זה לחברים שלה, והיא חוסמת אותי באינסטגרם וחוסמת אותי בוואטס אפ ומקללת את הסוכנת שלי, זה נראה לך תקין? אני חושב שזה קצת פתטי להיות בקשר עם בן אדם כזה".

אורן להב (צילום: מערכת TMI)
אורן להב (צילום: מערכת TMI)

כעת, מגיעה תגובתה של ספיר לראיון המדובר כשהיא כשמשתפת סרטון טיקטוק בו היא פותחת את ליבה: "למה אני צריכה שאבא של בעלי, חמי, יבוא אליי ויגיד לי 'למה אורן הילד שהיינו מארחים אצלנו, אומר שקיללת אותו?'. אורן עשה כתבה במעריב, ושם הוא אמר עליי כל הזמן דברים, עבר המון זמן ועכשיו אני צריכה להסביר לאבא של בעלי שהילד שבא אלינו כל הזמן ואירחנו אותו ונתנו לו לאכול וכולם התייחסו אליו תמיד הכי יפה שיש, אין לי איך להסביר למה הוא הולך ואומר שקיללתי אותו ואת הסוכנת שלו, והוא יוצא בכתבה, כאילו מה חיים חסר לך כתבות? מאיפה האומץ הזה?" שאלה רונדלים בפליאה.

@sapirmichaeli_ כתבה בעיתון מעריב על שקרים???בחייאת???#foryou #ספירמיכאלי ♬ צליל מקורי - ספיר מיכאלי

בזמן שהתאפרה מול העוקבים, סיימה כוכבת הרשת את דבריה: "מה, אנשים מנצלים את זה שיש לי לב טוב? אני לא אתבע אותו על דיבה או לשון הרע, אני לא אעשה את זה. אני צריכה ללכת לחברה וזה משפיע עליי ובא לי לבטל, זה מבאס אותי, וזה לא קשור לזה שהוא ילד בן 16, וזה שהוא אומר דברים ויש אנשים שלא מכירים אותי ויכולים עכשיו לחשוב שאני מקללת אותו ואת הסוכנת שלו. למה אני צריכה להתעסק בדברים האלה בכלל? אני במקום אחר, למה להחזיר אותי אחורה? מה עשיתי רע למישהו, מה אני אגיד לחמי 'הילד שקרן'?, כנראה מדריכים אותו להגיד את זה כדי שיקבל כתבות. "

@tmi.il אז מה קרה בין אורן לספיר? הפודקאסט המלא עם אורן להב זמין החל ממחר באתר וביוטיוב של מעריב #תרבותטוק #טיאמאיי ♬ original sound - TMI.il