חן דריקס, כוכבת העונה האחרונה של ״חתונה ממבט ראשון״ הגיעה לשוחח בפודקאסט של TMI עם מיקי לוין. דריקס, שודכה בתכנית האהבה ליוסי עזרא והשניים בסוף התכנית החליטו להישאר ביחד. אממה, עשרה חודשים אחרי סיום התכנית, השניים עברו משבר בזוגיות והחליטו להיפרד. בראיון דריקס סיפרה על החוויה שלה בתכנית, על כך שהיא ועזרא פרסמו את הפרידה הרשמית כחודשיים אחרי שהיא התרחשה בפועל וחושפת למה זה לא באמת הצליח ביניהם ועל הבשורה הכי קשה שקיבלה. 

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

חן דריקס מ"חתונמי" מתארחת בפודקאסט של מיקי לוין (צילום :מערכת TMI)

״מהרגע שהכרנו ישנו כל לילה ביחד. לא היה לנו מקום לזוגיות, היינו חברים. ואנחנו נפגשים עם כולם ביחד. הגענו למקום שאנחנו יותר חברים והזוגיות נדחקה. הזמן עשה את שלו, שנינו רצינו מאוד שיצליח, כשהרגשנו שמשהו משתנה״, אמרה דריקס כשהיא נשאלה למה זה לא באמת הצליח. למזל השניים, החברות הייתה מספיק חזקה ואף אחד מהם לא יצא פגוע. עוד הכוכבת סיפרה על החוויה של אחרי הצילומים של התכנית: ״השידורים מפסיקים והמצלמות הולכות ומפסיקים את הטיפולים עם יעל ואנחנו צריכים להתמודד לבד. לא הצלחנו לשחות יחד״. 

דריקס לא דיברה רק על התכנית, אלא חשפה לראשונה תקופה מטלטלת בחייה. בעיצומה של המלחמה והפרידה מעזרא, כוכבת הריאליטי התבשרה על ידי הרופא כי יש לה גוש סרטני בשד: ״לפני חודשיים עברתי טלטלה של תשעה ימים״. דריקס שיתפה על התהליך שבו הרגישה כאבים בבית השחי, הגיעה למיון בו עשו לה בדיקות ובישרו לה את הבשורה הכי קשה, כי יש לה גוש סרטני באזור החזה וחייה עומדים להשתנות בחצי השנה הקרובה.  

חן דריקס, מיקי לוין (צילום: מערכת TMI)
חן דריקס, מיקי לוין (צילום: מערכת TMI)

הבשורה שדריקס קיבלה את חייה בחזרה הייתה לא פחות משמעותית מהבשורה הראשונה על הגידול עצמו. כך היא סיפרה: ״כמו שקיבלתי את הבשורה הדם ירד לרגליים והתחלתי לקפוץ על הרצפה ולהתגלגל על הרצפה ולא ידעתי מה לעשות עם עצמי״. לאחר מכן, הגיעה לנימה אופטימית והסבירה כי היא לא מתלוננת יותר לעבודה, לא על המצב הזוגי ולא על שום דבר, כי ״הרגשתי שקיבלתי הארה״. לבסוף נשאלה אחת השאלות שהכי מסקרנות אותנו: ״מה הסטטוס הזוגי שלך כיום?״ והכוכבת סיימה בנימה אופטימית: ״החלום הוא למצוא אהבה״. 

יוסי עזרא, חן דריקס (צילום: עידו נחליאלי)
יוסי עזרא, חן דריקס (צילום: עידו נחליאלי)