אתמול קראתם ב-TMI כי אנה זק צפויה להיכנס לנעליה של הצ'ילבה נועה קירל ותופיע במקומה במופע האיחוד של כוכבי הטלנובלה המיתולוגית האהובה "המורדים". קירל הייתה אמורה לתפוס את מקומן של שתי הכוכבות של הסדרה האייקונית, קמילה בורדונובה ולואיסנה לופילטו, אך לבסוף הודיעה כי לא יסתדר בעקבות לו"ז עמוס ובמקומה נבחרה אנה זק שנמצאת במו"מ עם ההפקה.

כידוע, בין השתיים שוררת יריבות שהייתה בעבר סמויה והיום היא כבר גלויה לעיני כל, והן ממשיכות להצטלב לאורך הקריירה, בפסטיגל, בזוגיות, וכעת גם בטלנובלה "המורדים". אלא שבר רימוני שאחראית על מופע האיחוד, זועמת על נועה קירל ופותחת נגדה חזית.

אנה זק (צילום: אסף לב)
אנה זק (צילום: אסף לב)

"אם ויהיה ביטול של הזמרות, זה יהיה אך ורק בגלל הקנאה של הניהול וההפקה של הזמרת נ.ק ששוב הוציאו ידיעה שקרית שגרמה לכולם לדבר עליה. אני כועסת מאוד. מה נ.ק ומנהליה יעשו בשביל יח"צ, עד לאן הגענו. עכשיו אתם מבינים מי הוציאה הודעה שגויה? שרוצים יח"צ על גבה של אנה, שהיא מהממת. לא ייאמן עד לאן הם ירדו ואין תחליף ללואיסנה אבל הם היו צמאים לתגובות הרעות שלכם, אז אל תתנו לזה יד אנה מהממת וכל הזמן היא עושה עליה יח"צ".

עוד הוסיפה בסרטון שצילמה: "כמה הם יכולים לספוג מהניהול שלה, תפרגנו לאנה כי עושים עליה יח"צ כל הזמן, ואתם יודעים מי צריכה להתבייש. אגב אני בטח תיכף אקבל מכתב (מעורך דין) ואני שמה עליו (אימוג'י של אצבע משולשת)", וסיכמה עם הדברים הבאים: "כמה רוע לתקוף את אנה בצורה כזו, שהרוע הגיע ממקור אחר שכבר נמאס ממנו, המלחמה של נ.ק נגד אנה שהייתה אמורה לעלות לנאמבר אחד סך הכל, היא כוחנית".

מטעמה של נועה קירל בחרו שלא להגיב לידיעה.

מיחסי הציבור של המופע אורן תייר בשם הפקת המופע נמסר בתגובה: "יאיר דורי ,שהפיק עם דורי מדיה את ה"מורדים" לפני יותר מ-20 שנה וגם אחראי למופע האיחוד שלהם  בישראל, שיתף פעולה עם נועה בהזדמנויות שונות בהצלחה גדולה. אנחנו מאוד אוהבים ומעריכים את הכוכבת המוכשרת נועה קירל ואין לנו ספק שעוד נשתף פעולה עמה בפרויקטים עתידיים. אנו מאחלים לנועה הצלחה בפרויקט המוזיקלי החדש והגדול שלה".

נועה קירל (צילום: עומרי סילבר)
נועה קירל (צילום: עומרי סילבר)