איש העסקים עמוס לוזון ומפיקת האירועים אירית רחמים היו בזוגיות שנמשכה און אנד אוף במשך כשמונה שנים, עד שבסופו של דבר הגיעה מערכת היחסים לקיצה בשנה שעברה באופן סופי. בשנה הזו, התחוללו סערות רבות בחייהם של השניים, כשכזכור לוזון תועד בסרטון אינטימי בביתו יחד עם בחורה אנונימית, ואילו רק בחודש שעבר הגיעה רחמים בעצמה לבית החולים בעקבות לחצים שהרגישה בחזה. יכול להיות שזו השנה המורכבת ויכול להיות שלא, אבל ל-TMI נודע שלאחר מאבק ממושך ביניהם, הגיעו השניים ליישוב סכסוך בכל הנוגע לעניינים הכספיים ביניהם. ההסכם הזה מגיע, לאחר שהשניים לא הגיעו להבנה על חלוקת הכספים והרכוש על רקע זכויותיה של רחמים כידועה בציבור. לוזון כידוע, הוא אחד מהאנשים העשירים במשק הישראלי, אז אנחנו רק חולמים לדעת מה כולל בתוכו ההסכם המסקרן ומה קיבלה רחמים בתמורה. 

עורכת הדין דין לורי גייזלר, שרשמה בשנה שעברה הישג משמעותי בגירושים של ענבר אפק והמיליארדר מריוס נכט וייצגה כעת את רחמים בנושא מסרה: "איני מגיבה לחיים הפרטיים של לקוחותיי".

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אירית רחמים, עמוס לוזון (צילום: אור גפן)
אירית רחמים, עמוס לוזון (צילום: אור גפן)

אתמול אגב (שלישי), העלתה רחמים סטורי לחשבון האינסטגרם שלה, בו כתבה שחתמה על הסכם, אך לא הרחיבה מעבר: "טיימינג זה הכל בחיים. לקח לי זמן, התלבטתי אחרי שבדקתי טוב. החלטתי במחיר של ויתורים, ובשעה טובה חתמתי על הסכם חשוב בחיי והכי חשוב שבחרתי בחוכמת הלב והבטן. לא תמיד נכון להיות צודקים, נכון להיות חכמים ולזכור שבורא עולם איתנו לעד". 

אירית רחמים על ההסכם שנחתם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אירית רחמים על ההסכם שנחתם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)