אחרי שנפגשו אתמול (רביעי) לראשונה מאז הפרידה יחד הפעוט המשותף ג׳ון בטיפת חלב, החליטו לירז ואליקו ליישר הדורים ומיד לאחר מכן, שיתפה לירז פוסט בו סיפרה עד כמה היא אוהבת את אלי שלה, וביקשה שיניחו להם לנסות לפתור את העניינים ביניהם בשקט. כעת מגיע תורו של שדרן הרדיו להגיב לראשונה שלסערה סביב הפרידה . ״אני יודע שכולם רוצים לשמוע מה יש לי להגיד, ואני שומר על שתיקה ויש לזה סיבה. יש לי הרבה מה לספר אבל אני בוחר שלא, מפאת כבוד לאהבה שלי ולג׳ון הנסיך", כתב אליקו בסטורי שהעלה היום (חמישי) לרשתות החברתיות.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אליקו על המצב הזוגי שלו ושל לירז  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אליקו על המצב הזוגי שלו ושל לירז (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

השדרן המשיך את דבריו וכתב: "רק אגיד שכל מה שפורסם אודות הפרידה הוא לא נכון ושקרי. לא שהתקשורת אשמה חס ושלום, המקורבים סיפרו, אני מכיר את זה מצוין שמקורבים מספרים סיפור הפוך מהאמת. אז לכל מי ששופט או בוחר צד, אין שום צד. אני ולירז באותו צד, בצד של אהבה״.

אליקו כהן, לירז  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אליקו כהן, לירז (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בהמשך, פנה אליקו לזוגתו הצעירה: ״לירז אני אוהב אותך בדיוק כפי שאת אוהבת אותי. גון שלנו זכה בהורים אמיצים לכל החיים אז נאחל לכולם שתמיד נהיה דל בדל״, וסיים עם הדברים הבאים: ״מי יכול להבין את מה שיש לנו בלב, אפילו באגדות אין אהבה כזאת״. ובכן, תרשו לנו להיות סקפטיים בהתחשב בכמות הידיעות שהשניים האלה עוררו בשבועות האחרונות, אבל TMI ימשיכו כמובן לעדכן, כי בטוח שיהיה מה לעדכן. 

אליקו, לירז ארז (צילום: צילום מסך מתוך טיקטוק)
אליקו, לירז ארז (צילום: צילום מסך מתוך טיקטוק)