דניאל גרינברג ערכה חגיגות לעשור החדש בחייה, יום הולדת 30, אותם כינתה אירוע להעצמה נשית. גרינברג, שרק לאחרונה רכשה דירת יוקרה חדשה, ערכה מסיבת ענק בה 2,000 נשים הגיעו לאירוע הענק שהפיקה עם הופעות של נסרין קדרי, עדן בן זקן, נרקיס ואלין גולן. אממה גרינברג חטפה חיצי ביקורת נוקבת שדרשה 250 שקלים מחיר כניסה לאירוע עבור כל אורחת. רבים מיהרו לבקר אותה שזה היה אירוע מסחרי והיא סתם רכבה על טייטל של העצמה נשית, כשהעצמה היחידה שהייתה באירוע היא העצמה של דניאל גרינברג עצמה.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

גרינברג בחרה בשתיקה רועמת ולא הגיבה לביקורות הקשות כי ברגעים אלה היא עושה את דרכה לחו״ל לענייני ביזנס, אבל אחותה קארין גרינברג החליטה לצאת להגנתה ואמרה: ״כל הנשים שמנצלות את האירוע כדי להגיד שזה לא היה אירוע להעצמה נשית, אז אני מודיעה לכן שזה היה הכי אירוע של העצמה נשית״, כתבה האחות.

קארין גרינברג (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
קארין גרינברג (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

עוד הוסיפה: "היו שם את הזמרות הכי טובות בארץ, אפס תקשורת והמסיבה הזאת לא הייתה למטרת יח״צ. נשים הגיעו בקבוצות וזה כבר הכי העצמה נשית שיש, כשהן נעזרות אחת בשנייה גם כשהן לא מכירות. הגיעו יחד, רקדו יחד והכירו והחזיקו ידיים ועזבו את הניקיונות והבעלים והילדים ושנייה הלכו לנשום אוויר לבד רק נשים. חרדיות, דתיות, חילוניות, מבוגרות״, אמרה.

זה לא נגמר שם, קארין עוד אמרה: ״העצמה נשית זה לחגוג לאישה שאוהבים ולפרגן לאישה אחרת. לאו דווקא מעמד האישה וכאלה, העצמה נשית זה לעמוד מול אישה ולהגיד לה את נראית טוב וטובה במה שאת עושה ולגרום לה לחייך. האירוע הזה היה העצמה נשית, כי זה רק נשים שנהנו. העצמה נשית זה להעצים אישה אחרת ולא לפגוע כי אז את מקטינה רק את עצמך. העצמה נשית זה לשתוק כמו שהרבה נשים עשו בימים האחרונים״. שמישהו יעביר אותה הדרכה קצרה של מהי העצמה נשית.  

דניאל גרינברג, קארין גרינברג (צילום: באדיבות נתנאל מויאל יחסי-ציבור)
דניאל גרינברג, קארין גרינברג (צילום: באדיבות נתנאל מויאל יחסי-ציבור)