אתמול (שני), הופיע הזמר בן זיני בהתנדבות בבסיס חיל האוויר בחיפה, אולם תוך זמן קצר, סרטון שלו מזייף בהופעה רץ ברשת והפך לוויראלי ברגע. כזכור, זאת לא הפעם הראשונה שכוכב הנוער נתפס על חם מזייף בהופעותיו, אולם הפעם החליט הכוכב להגיב לשיימינג שהוא עובר ביממה האחרונה ולהבהיר מה גרם לו לזייף כשהוא מספק הוכחות מהשטח בסרטון ששיתף.

בן זיני (צילום: אור גפן)
בן זיני (צילום: אור גפן)

"כשאתה על הבמה ואין לך פידבק באוזן לאיך שאתה נשמע, מאוד קשה לשיר וכאן אתם יכולים לראות כמה שזה מחרפן אותי כשאני מסמן לסאונדמן לבוא לעזור לי לסדר את זה", כתב זיני לעוקביו והסביר את הצד שלו בהופעה: "משרד הבוקינג שלי פנה אליי להופיע בהתנדבות מול חיילים וכמובן שנעניתי בחיוב, ולא חשבתי פעמיים. רצים עכשיו סרטונים ברשת שלא מחמיאים לי בלשון המעטה וכן ברור לי שכולם ממהרים להפיץ אותם , כי זו עוד בדיחה עוברם. רואים בסרטונים שסימנתי לסאונדמן שהאינרים לא עבדו ואני גם יכול להגיד שזה נשמע לא טוב אני לא מתנער מזה".

בן זיני מגיב לשיימינג ברשתות החברתיות (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בן זיני מגיב לשיימינג ברשתות החברתיות (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

לסיכום, ביקש זיני, שבדרך כלל יודע לצחוק על עצמו ברשתות החברתיות, להניח לציניות בצד בסיטואציה הנוכחית: "יש לי הומור עצמי אבל הפעם זה הגיע ממקום טהור של לשמח את החיילים שנתנו הכל מאז השבעה באוקטובר אז הייתי שמח אם רק היום תשאירו את הציניות בצד ותוכלו לראות אצלי ברשתות רק את הרגעים הטובים והיפים מאתמול". 

בן זיני על השיימינג ברשתות החברתיות (צילום :צילום מסך אינסטגרם)