זוכת העונה האחרונה של "האח הגדול", יובל מעתוק אומנם זכתה במיליון שקלים ותהילה, אבל היא לא מוותרת על החלום הגדול האמיתי שלה - להתחתן. מעתוק חגגה את חג הפורים עד תומו בשלל תחפושות שונות וגם ניצלה אמונה תפלה בה היא מאמינה כדי לנסות להגשים את חלום החתונה שלא זנחה. 

יובל מעתוק בפורים (צילום: אור גפן)
יובל מעתוק בפורים (צילום: אור גפן)

זוכת הריאליטי התחפשה לכלה שצועדת בשביל חופה, כיוון שזה מה שלטענתה יזמן לה חתונה אמיתית עוד השנה. לטובת כך, מיחזרה מעתוק שמלת בת מצווה ישנה בתוספת נייר סופג מהמטבח במקום הינומה וערכה את כל הטקס כולל שתייה מכוס. יין כך שיתפה יוצאת הריאליטי ברשתות החברתיות: ״אמרו לי שמי שמתחפש היום למה שהוא רוצה לקבל, זה יתגשם עוד השנה בעזרת השם, אז לקחתי את שמלת הבת מצווה שלי, ביקשתי מאמא לצלם ומאבא כוס יין, הביא רוטב סויה במקום, והנה התוצאה״.

מעתוק התארחה לאחרונה בפודקאסט של tmi וסיפרה שם על הכמיהה לזוגיות אמיתי כשאמרה: "רגעי השבירה שלי זה לקבל כל היום אהבה בחוץ ואז לחזור לבית ריק". עוד סיפרה, על הגברים שהותירו בה צלקת: "פתחתי שני סיפורים קשים – סיפרתי באח על גברים שהתעללו לי, אבל היו שני גברים – גבר אחד שצילם אותי בעירום ועוד סיפור שאותו גבר נכנס אלי הביתה וביקש שאני אעשה דברים לחבר שלו. אני בעצם פתחתי את זה אחרי האח, לא רציתי לפתוח את זה באח. ידעתי שהרבה אנשים יבינו אותי, אבל אני רציתי שתכירו אותי ככה. לא רציתי שירחמו עלי או משהו. אבל אני אמרתי שמבחינתי – אני את הגבר הזה ניצחתי".

יובל מעתוק (צילום: מעריב)
יובל מעתוק (צילום: מעריב)