הדוגמנית ואשת העסקים רוסלנה רודינה השיקה את קולקציית הגברים היוקרתית למותג התכשיטים שלה "RUSMAZ" ומי שנבחר לדגמן את הקולקציה הוא לא אחר מאייל ברקוביץ', הצילומים התקיימו במלון קרלטון ת"א. בין הצילומים תפסנו את רוסלנה לראיון ב-TMI, שם סיפרה על המשבר הזוגי עם בעלה איתי, איך הגיע החיבור שלה לברקו, ומה היו התגובות ברשת על השיחה עם בנה, שסיפר לה שאחד מהילדים בגן התאפר ושאל האם היא תקבל אותו אם הוא יבחר לעשות זאת.

רוסלנה רודינה על השיחה השנויה במחלוקת עם יאן: "אנשים תהו מה אבא שלו יגיד" (צילום :מערכת TMI)
מאיפה הגיע החיבור עם ברקו?
"אתם תופתעו לשמוע, בעלי שנחבא אל הכלים והוא חברים מאוד טובים. ישבתי והתלבטתי עם ברקו ואמרתי לו: 'את מי אני אקח עכשיו?', והוא אמר לי: 'אני יכול לעשות לך'. אמרתי לו: 'מה?'. מאותו הרגע נחתמה העסקה, לחצנו את היד, ואז הוא התחרט. יומיים לפני הצילומים אמרתי לו 'ברקו תתחיל לעשות שכבות שמיכה', והוא אמר לי: 'דיי תורידי אותי מזה'. אמרתי לו: 'אתה תצטלם, ויהי מה'. והנה, מושלם".

חתמת על צ'ק גבוה?
"הכל טוב, לא מדברים על מספרים".

טוב אי אפשר להתעלם מהקשר המוזר ביניכם. את האקסית של אייל גולן, ברקו אקס של אופירה, אופירה בסכסוך עם שניהם. זה קצת נקמת האקסים לא?
"איזה מוגזמים, עשיתם פה אקסים, אקסים. הכל בסדר, אני מתה על אופירה. אין פה שום קשר ואין קשר לאקס. אנחנו עובדים בתעשייה, מכירים אנשים, מתחברים לאנשים והכל בסדר. זה רק אצלכם יכול להיות". 

אייל ברקוביץ' (צילום: נועה רחמים)
אייל ברקוביץ' (צילום: נועה רחמים)

גם לך היה משבר זוגי בתקופת המלחמה. איך צלחתם אותו?
"זהו, נגמר. המשבר הזה עבר והכל בסדר. אנחנו עם הפנים קדימה. אני חושבת שבאותה תקופה כולם חוו משבר, הדבר היחידי שהיה מזה עניין זה כי אנחנו מפורסמים וזה יצא לתקשורת. ברגע שזה יצא לתקשורת, מן הסתם שיש כותרות. זה כמו קורונה, בקורונה גם כולם רבו. כשדיברנו עם אנשים הבנו שכולם רבו, וזה פשוט דלף".

איך פותרים את הדברים? הולכים לטיפול?
"ברור שמדברים על הדברים ולא משאירים שום דבר מאחור. הדבר הכי טוב שאפשר לעשות בין בני זוג זה לפתוח את הדברים, לדבר על מה שמפריע ולתקן. אנחנו משפחה, בונים חיים ביחד, שני אנשים שונים, עדיין לומדים להכיר ביחד וכל אחד והפיוזים שלו, קורה לכולם. גם כשזה דלף החוצה זה היה נורא מוזר, כי המשפחות לא ידעו. כולה ריב, מותר, בין בני זוג קורה שרבים, אם לא נריב - שם תהיה בעיה". 

סיפרת על שיחה עם און שראה ילד שהתאפר לבית הספר ושאל אם תקבלי אותו. והתגובה שלך ריגשה את הקהילה הלהט"בית כולה. 
"זו שיחה נורמטיבית שצריכה להתנהל בכל בית. אני לא חושבת שזה צריך להגיע למצב שאנשים אומרים לי תודה על השיחה הזאת. כמו שיש אנשים שהם גרושים ומתחתנים ומתחילים פרק ב' וג', אותו דבר יש אנשים שמגדלים ילדים שהם שתי אימהות ושני אבות וזוג שהתגרש והתחיל לצאת עם מישהי. אצלנו זה נורא מוכר בבית. יאן גדל לסיטואציה ששני ההורים שלו לא יחד, ומבחינתו הכל טוב. בבחוץ זה לא נורמטיבי וצריך לנרמל את זה, ההורים צריכים לדבר עם הילדים".

רוסלנה רודינה, יאן גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
רוסלנה רודינה, יאן גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הרבה אנשים אומרים 'אני בעד הקהילה, עד שזה מגיע אליי הביתה'.
"הדבר הכי חשוב לי בעולם שהבן שלי ירגיש הכי ביטחון בעולם לדבר איתי על כל נושא ולא ירגיש לא בנוח. השיחה שהייתה מוזרה כביכול כי הוא בן תשע, הופתעתי לדעת שהוא יודע את המילה 'הומו', כמו שנאמר, וכשהוא אמר את זה הוא אמר לי: 'אל תכעסי'. לא, למה? זה לא קללה. הכל בסדר. זה העניין של לדבר עם הילדים ולהסביר להם שיש אנשים שונים בעולם. כל אחד אחראי על ההחלטות שלו ולחיות את החיים שלו. אנחנו כאן ההורים כדי להיות הגב והביטחון ולפתוח להם את הראש. ברגע שהוא לא ירגיש ביטחון לדבר איתי על דברים או להסתיר ממני דברים, אני לא רוצה להגיע למצב הזה".

קיבלת ריקושטים פחות חיוביים לשיחה? 
"קיבלתי אבל זה אנשים שהמחשבה שלהם נורא מעוותת, נורא פרימיטיביים, נורא בורים. אני אקרא לזה בורות, כי בסוף זה מגיע מחוסר מידע. הבאתי מסר ולא הבינו את המסר והלכו מסביב. אז פחות, צריך לחדד להם".

איך אייל הגיב לשיחה הזאת?
"האמת שלא דיברתי איתו על זה בכלל. אנשים הופתעו ואמרו: 'וואו, מה אבא שלו יגיד?'. מה זאת אומרת? אנחנו בתעשייה. בתעשייה יש הכל מהכל, הכל טוב". 

רוסלנה רודינה (צילום: צילום עצמי)
רוסלנה רודינה (צילום: צילום עצמי)