אתמול (רביעי) שיתף הזמר עידן עמדי פוסט בו חשף כי קיבל הצעה להשיא משואה לטקס יום העצמאות אך בישר כי בחר לוותר השנה, כדי להתאבל על חבריו שנפלו בקרבות בעזה. וכתב: "בימים האחרונים פנו אליי מכלי התקשורת על הבחירה להעניק לי את הכבוד להשיא משואה בטקס יום העצמאות השנה שיתקיים בסימן ׳גבורה ישראלית׳".

"אין כבוד גדול מזה אבל לא אוכל לצערי לקבל את הכבוד הזה השנה. השנה אשאר בביתי ואתייחד עם זכרם כמו רבים בעם ישראל. אבל גם אזכור את הנס שנקרא ׳מדינת היהודים׳, אני מקווה שאולי בעתיד תינתן לי הזכות להשיא משואה בזכות המילים שאכתוב ולא בגלל גבורת מלחמה. אני רוצה להודות לכל מי שהמליץ עליי לכבוד הזה, לשר הביטחון, לשרה רגב ולחבריי הוועדה".

ינון מגל (צילום: כאן)
ינון מגל (צילום: כאן)

אלא שמגיש "הפטריוטים" בערוץ 14 ינון מגל אמר הבוקר בתוכנית הרדיו שלו ב-103FM כי עמדי כלל לא קיבל הצעה להשיא משואה ביום העצמאות הקרוב. "לא הציעו לעידן עמדי להשיא משואה, גיששו איתו אם הוא יכול, אם הוא במצב להשתתף בטקס באיזה קונסטלציה. הוא הבין את זה כנראה אחרת, לא נעים אבל האמת היא שלא הציעו לו". אלא שמקרובים לעמדי אמרו שמגל יבדוק קודם אצל מירי רגב לפני שהוא יוצא בהצהרות כי הציעו לעמדי גם להנחות וגם להדליק משואה". 

טרם נמסרה תגובתה של מירי רגב.

עידן עמדי עם הרמטכ''ל  (צילום: דובר צה''ל)
עידן עמדי עם הרמטכ''ל (צילום: דובר צה''ל)