הסכסוך בין סתיו קצין וספיר בורגיל עלה שלב בחודש האחרון, כשהשתיים החליפו מהמורות אחת נגד השנייה ברשתות החברתיות. כזכור, קצין האשימה את בורגיל כמי שניצלה אותה לטובת כותרות וחשפה התכתבויות אישיות ביניהן, בסופן הסירו השתיים עוקב אחת לשנייה. כעת, אל המריבה הסוערת בין שתי דיירות "האח הגדול" מצטרף הארוס הטרי של ספיר, אברהם אלקום, שדווקא בתוך הבית היה חברה הטוב של הברבי. 

ספיר בורגיל, אברהם אלקום (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ספיר בורגיל, אברהם אלקום (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

קצין התארחה ביום שישי האחרון ב-"רשת 13", בתכניתו של קובי מחט, ונשאלה האם היא ואלקום עדיין בקשר. יוצאת הריאליטי השיבה שלא, אבל הוסיפה כי הם עוקבים אחד אחרי השניה ברשתות החברתיות. כשיצאה מהצילומים, גילתה קצין כי בעקבות הדברים שאמרה בשידור, אלקום הסיר לה עוקב. היא כמובן לא נותרה חייבת והסירה לו עוקב בחזרה, וטענה: "כנראה יש מלאכית שאמרה לו להוריד, הפסד שלו".

סתיו קצין חזתה את העתיד (צילום :באדיבות רשת 13)

"המלאכית" המדוברת היא כמובן ספיר בת זוגו של אברהם, ורק בשבוע שעבר נפוץ תיעוד מבית האח הגדול, כשבמהלך אחד הריבים שהתפתח בין קצין לבין שניר בורגיל במהלך בעונה, הטיחה קצין בבורגיל שהיא מאחלת לו כי ספיר אחותו לא תגיע לחתונה שלו, מה שהתממש בסופו של דבר כשהאחרונה בחרה להיעדר מהאירוע ועוררה סערה ברשתות החברתיות.

ספיר בורגיל, סתיו קצין, שניר בורגיל (צילום: ניר קידר,זוהר שטרית,רן יחזקאל)
ספיר בורגיל, סתיו קצין, שניר בורגיל (צילום: ניר קידר,זוהר שטרית,רן יחזקאל)