אמש שודר הפרק האחרון של הסדרה ״חולי אהבה״ בכיכובם של עמוס תמם ואיילת זורר, ובתפקיד משחק ראשון של רינה מצליח על המסך. כעת מסכם השחקן את תקופת הצילומים, משתף על השיעור שלמד ונפרד מהצופים: ״אני מנסה לכתוב מילות פרידה מהסדרה ולא בא לי. זה היה מהיר מדי, ויחד עם זה כל כך עמוק ומשמעותי לכל מי שלקח חלק ולשמחתי גם לצופים הרבים. ובכל זאת אם צריך לסכם, אני רק אגיד תודה".

"תודה על השיעור שלמדתי, שאיפה שהכי קשה לי לשחרר, דווקא שם חבויים האוצרות הכי משמעותיים. או כמו שאמר פעם איש חכם: 'בעוד 20 שנה אתם תתחרטו יותר על דברים שלא עשיתם מאשר על דברים שעשיתם'", וחתם את הדברים בדמות שגילם בסדרה: "אינשאללה שנתראה בקרוב. מיכה חדאד".

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

עמוס תמם (צילום: אורטל דהן זיו)
עמוס תמם (צילום: אורטל דהן זיו)


גם איילת זורר סיכמה הבוקר את סיום הסדרה וכתבה: "במהלך צילומי חולי אהבה היו לא מעט ימים בהם נותרו דקות לשוט או לסצנה קצרה. צילמנו סצנה של סוף סיפור ביום השני לצילומים וסצנה של התחלה ביום האחרון, קולנוע. זו החיה. וכל הזמן הזה את לא יודעת אם זה עובד, איך יתחבר ואיזה קהל תפגוש היצירה כשהיא תצא לאוויר. הרוח מתחת לכנפי המרכבה הזו הייתה אהבה. אהבה נשמתית. אהבה של אמון, של תמיכה, של שיחות חשופות ושל מילים טובות. של סליחה של כבוד הדדי. של אהבה עמוקה לכל מה שאנושי. האהבה הזו מהדהדת החוצה אליכם צופים וצופות וחוזרת אלינו כמו מראה. תודה על התזכורת שמה שאתה נותן חוזר חזרה, שהחיים קצרים ושאהבה היא כל מה שבאנו איתו ונמשיך איתו הלאה".

איילת זורר (צילום: יניב קצב)
איילת זורר (צילום: יניב קצב)