כוכבי העונה האחרונה של "חתונה ממבט ראשון", רז איתן ועינב כפיר נפגשו לשיחת חולין אישית בפודקאסט של TMI ונתנו לנו הזדמנות להיכנס לשיחות האינטימיות שהם מנהלים בסלון הבית שלהם. עינב ורז דיברו על עולם הדייטינג עוד לפני שהכירו וחושפים שהם לא היו הפנטזיה האחד של השני.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

עינב כפיר ורז איתן בשיחה חשופה בפודקאסט של TMI (צילום :מערכת TMI)

עינב:
"עולם הדייטינג היה עולם שהיה לי כיף. אני באה ממקום של לחוות וליהנות ולהכיר והיו תקופות פחות טובות". 
רז: "איך היית מכירה?".
עינב: "אפליקציות, ויצאתי עם כל האחים והבנים של המורים מחדר המורים. וגם אם הייתי רואה מישהו שמוצא חן בעיני אין לי בעיה לגשת, לחייך ואז נוצרת שיחה. והרגשתי בטוב עם עצמי איזה כיף שניגשתי ועשיתי".
רז: "הפחד שלי מלגשת היה לא הדחייה כמו להפריע בכלל. מה אני אפול עליה? כל העולם של האפליקציות נהיה פופולרי ושאלתי האם אני נכנס לעולם הזה או לא. אני פחות מתחבר למסכים. בסוף יצא לי להשתמש ולא אהבתי את זה. יש הרבה היצע שם. אבל השיח בהתחלה כמו 'מה למדת?' ו'כמה חתולים יש לך?', זה קצת מכני ולזה אני פחות מתחבר".
עינב: "מה שמשותף לשנינו זה שאנחנו ביישנים, אז זה מרגיש שיכול להיות שלא תביא את עצמך עד הסוף בדייט הראשון. כשציוותו אותנו לשיחה ראשונית ניסיתי להתעלם מהמצלמות וראיתי אדם שמתמודד עם אותו קושי שלי והרגשתי שנורא קשה לנו להביא אחד את השנייה". 
רז: "אני גרוע ברושם ראשוני ככה אני מרגיש בכל אופן". 

עינב כפיר ורז איתן  (צילום: צילום פרטי)
עינב כפיר ורז איתן (צילום: צילום פרטי)


עוד דיברו כוכבי "חתונמי" על דחיות שחוו בדייטים וחשפו כי הם לא היו הפנטזיה האחד של השנייה.
עינב: "ברור שחוויתי דחיות, כולנו חווים, זה בלתי נמנע בעולם הזה. בתקופות שהייתי בפחות טוב עם עצמי לקחתי את זה אליי. אבל זה עניין של כימיה".
רז: "לי היה קשה שדייט שחשבתי שהלך טוב וגיליתי למחרת שלא הלך טוב. על זה הייתי אוכל את עצמי, מה לא בסדר בעצמי על איך שאני מבין את הסיטואציה. באיזו בועה אני חי שאני לא מבין מה קורה".
עינב: "לנו לא היה דייט ראשון. מעניין להכיר את האדם ברגע המפגש הראשוני ולא עם מצלמות ומשפחה וחברים, איבדנו את הרגע הזה. אם היינו יוצאים לדייט ראשון היינו ממשיכים?".
רז: "אני נוטה לחשוב שלא".
עינב: "גם אני חושבת שלא. היינו צריכים את הזמן שנתנו לנו בתוכנית כדי להכיר. לכל אחד מאיתנו יש את הפנטזיות בראש של האדם שהוא צריך להיות איתו, כאילו תכונות, איך הוא יראה. אנחנו ממש בונים לנו דמות בראש. אתה לא היית הפנטזיה שלי בראש. ברגע הזה של המפגש, היית שונה מהדמות שציירתי לעצמי. כמה שניסיתי לבוא נקייה ולאט לאט הבנתי שאין דבר כזה, זה סתם מאפיינים, ותכונות שחשבתי שאני רוצה משום מקום. חשוב לי לומר שהיום אתה באמת הפנטזיה שלי".
רז: "הפורמט הזה הוא לאנשים כמונו, זה מצחיק להגיד כי אנחנו סגורים וביישנים, ומה קשור עכשיו טלוויזיה וריאליטי. תהליך מיונים של חצי שנה התמסרתי והיה לי אמון ביעל, גלעד וההפקה. אני יודע שהסיכויים לא הכי גבוהים ובמעטפות ראיתי שזה קורה ומצאו אותך להתאמה, הייתי מאוד מסור לתהליך ועניין אותי על מה התאימו".
עינב: "במילים אחרות אתה אומר שגם אני לא הייתי הפנטזיה שלך. הטיפ שאני יכולה לתת מההכרות איתך שצריך לבוא נקיים לעולם הדייטינג". 
רז: "וגם לתת צ'אנס מעבר לדייט אחד. להכיר אדם בעוד סיטואציות". 

רז איתן, עינב כפיר (צילום: פול סגל)
רז איתן, עינב כפיר (צילום: פול סגל)


רז איתן אף התקיל את זוגתו בשאלה קשה ותראו איך היא התמודדה איתה.
רז: "עולה לי שאלה קשה, בחורים שדחו אותך שרצית אותם ולא הכירו מספיק וויתרו - הייתה לך מחשבה שהלכת לתוכנית שהם יראו עוד צדדים בך שלא יצא להם להכיר ויגידו 'איזה פספוס?'".
עינב: "לגמרי. הייתה לי מחשבה שיסתכלו ויגידו 'אחחח פספסתי' מעניין אם אותו אדם יראה ויחשוב וירגיש אחרת".
רז: "מודה שגם לי".

רז איתן ועינב כפיר (צילום: מערכת TMI)
רז איתן ועינב כפיר (צילום: מערכת TMI)