השחקנית שאנן דוהרטי לומדת לשחרר. כוכבת הסדרה ״בוורלי הילס 90210״, חולה בסרטן השד בשלב 4 כבר מספר שנים. כעת, היא מתוודה על כך שהיא מפנה את ביתה ואת רכושה כדי להעניק מעבר קל יותר עבור אמה, רוזה, כאשר תמות. בפודקאסט שלה השחקנית שוחחה על כך ואמרה: ״העדיפות שלי כרגע היא אמא שלי. בואו נהיה ברורים, אני יודעת שזה יהיה לה קשה אם אמות לפניה״. 

שאנן דוהרטי (צילום: אינסטגרם)
שאנן דוהרטי (צילום: אינסטגרם)

עוד המשיכה השחקנית: ״מכיוון שזה הולך להיות לה כל כך קשה, אני רוצה שדברים אחרים יהיו יותר קלים. אני לא רוצה שתצטרך להתמודד עם הרבה דברים״. השחקנית בת ה-52 הסבירה שהתחילה לפנות את חפצייה בכך שהיא תורמת אותם או מוכרת לחנויות עתיקות. השחקנית בנוסף נסעה לאחרונה לביתה בטנסי כדי לארוז את חפציה לאחר שהחליטה לוותר סופית על לחיות בשטח הפתוח באסם. 

שאנן דוהרטי (צילום: Getty images)
שאנן דוהרטי (צילום: Getty images)

כך השחקנית מספרת: ״היינו בטנסי וארזתי את הבית שם, זה היה ממש קשה ומאוד רגשי. במידה מסוימת הרגשתי שאני מוותרת על החלום שלי לבנות את הנכס הזה, להקים בית עבורי ועבור אמא שלי ולהרחיב את האסם״. דוהרטי עוד הוסיפה כי היא תכננה להקים מקלט לסוסים ש"ננטשו על ידי בעליהם כי הם זקנים מדי". כזכור, השחקנית אובחנה לראשונה כחולה בסרטן השנה כבר ב-2015. היא עברה מספר טיפולים, אך הסרטן חזר לאחר מכן בשלב 4.

שאנן דוהרטי (צילום: Earl Gibson III / Stringer)
שאנן דוהרטי (צילום: Earl Gibson III / Stringer)