התסריטאי, הסטנדאפיסט ואיש הימין המוצהר מני אסייג (״שנות ה־80״) יצא בסדרת הופעות לאור דרישת מעריצים שיופיע במרכז הארץ. אסייג החליט לסגור מופע בקריית אונו ופנה לשני אולמות מטעם רשת המתנ״סים. אשתו מיכל דיברה עם הנהלת “הספריה", ושם אמרו לה שאסייג לא מתאים לקהל שלהם ולכן לא יוכל לשכור את האולם. מיכל לא התייאשה, פנתה לאולם אחר בעיר, שם סגרו איתה תאריך למופע וסיכמו על הסכום לשכירת האולם ואף הבטיחו לשלוח חוזה. למחרת הודיעו למיכל מהאולם כי הם חוזרים בהם מהסיכום, בטענה שהמופע לא מתאים להם.

אסייג, הקפלניסטים אשמים?
“מאולם ‘הספריה' הבינו את טעותם וחזרו בהם מהסירוב ובקרוב אסגור שם מופע. מודה ועוזב ירוחם. האשמתי אך ורק את מנהלי האולמות. את הקפלניסטים ברובם אני מאשים בכך שהם עבריינים ברישיון, לדעתי רבים מהם אמורים לשבת בכלא בעוון זריעת אנרכיה והרס הסדר הציבורי בזמן מלחמה, שזה חמור שבעתיים. חשבתי ככה, אני חושב ככה, ואחשוב ככה בלי כל קשר למופע המאוד מוצלח שלי יחד עם איתן בוכריס. מוזמנים באהבה, בתקווה שעורק התנועה לא ייחסם ע״י אנרכיסטים".

מני אסייג (צילום: פרטי)
מני אסייג (צילום: פרטי)

> ונישאר במשפחה. שלום אסייג מצלם פרויקט חדש במלון "פליי לבונטין ת"א", לשמחת אורחי המלון שהתרגשו מאוד מנוכחותו של הכוכב.

> ראש העיר הנבחר במגדל העמק, יקי בן חיים, יצא לחגוג את ניצחונו בדובאי, לפני כניסתו הרשמית לתפקיד, אבל לא עשה לעצמו ביטוח נסיעות רפואי. רצה המזל הרע והוא מעד במקלחת ושבר את האגן. אחרי מספר שעות הוא חולץ והמשיך להתנהל על קביים גם אחרי שנחת בארץ.

בן חיים, איחלו לך לשבור רגל?
“מעולם לא טסתי לחו"ל ללא ביטוח רפואי. טסנו מעכשיו לעכשיו, יצא שהיה חוסר הבנה ביני לבין אשתי, קורה, הכל בסדר".

באוקטובר 2022 הלכה לעולמה השדרנית המיתולוגית שמירה אימבר, אחרי שנכנעה למחלה קשה. החברים לא שכחו אותה, והשדר והפזמונאי יואב גינאי כתב עליה מחזה לפסטיבל התיאטרונטו שיתקיים בפסח. את שמירה תשחק מירב גרובר ואלון אופיר יהיה הבמאי. שם ההצגה - “מפי שמירה אימבר".

שמירה אימבר (צילום: מירי צחי)
שמירה אימבר (צילום: מירי צחי)