אורן להב, בסך הכל בן 16, אבל נחשב לאחד הפנים המוכרות ביותר ברשת עם מאות אלפי עוקבים בחשבונות הטיקטוק והאינסטגרם שלו. אם אתם מעל גיל 25, יש סיכוי גדול שאין לכם מושג במי מדובר, אבל מדובר במפעל של ילד אחד שמצליח לתרגם את ההצלחה הויראלית שלו לסכומים יפים מאוד של מזומנים. בתחילת השנה, הצהיר להב כי הוא נכנס לשוק חדש - ליווי חתן וכלה לחופות ביום המרגש בחייהם, וכעת כוכב הרשת משיק מהלך חדש.

אורן להב (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
אורן להב (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

מחר (שלישי), ישיר להב קולקציית חולצות שלו לקיץ 2024 מתוך המותג החדש שלו "אורן להב". על כך חולצה, יוטמע משפט אחר מהמשפטים שהפכו אותו לכל כך ויראלי ברשתות החברתיות, ביניהם: "בלונדיניות עם עיניים כחולות", "סטורי סטיילינג" ו- "לא אורז, אורן". הלוגו למותג החדש אם תהיתם, הוא ציור קריקטורה בדמותו של להב עצמו.

הלוגו למותג החדש של אורן להב  (צילום: יח''צ)
הלוגו למותג החדש של אורן להב (צילום: יח''צ)

בראיון שנתן להב ל-TMI בחודש מרץ האחרון, חשף הנער כי כבר בגילו הצעיר הוא מצליח להרוויח סכום של עשרות אלפי שקלים בחודש ונראה שהיד עוד לגמרי נטויה. עוד סיפר בפודקאסט על הרצון להצליח מחוץ לגבולות הרשתות החברתיות: "עוד כמה שנים תגדירי אותי כהכל, אני אומר לך. אני חושב שכל בן אדם צריך להיות כמה דברים. החלום שלי להיות הכל מהכל. יש לי מגוון דברים שאני עושה ויכול להנות מהכל".

אורן להב (צילום: מערכת TMI)
אורן להב (צילום: מערכת TMI)