זוכת "הכוכב הבא" שתייצג אותנו באירוויזיון בשוודיה, עדן גולן, נתקלה בהרבה קשיים מאז הזכייה בעקבות מלחמת "חרבות ברזל". זה התחיל מבחירת השיר "גם של אוקטובר" שנפסל על ידי איגוד השידור האירופי, וכעת ישנן חששות בנוגע לאבטחה סביב הזמרת והמשלחת הישראלית בשוודיה. המשלחת הישראלית תגיע לאירוויזיון עם פי 3 מכמות המאבטחים שמאבטחים את המשלחת בימים רגילים.

עדן גולן (צילום: רונן פדידה)
עדן גולן (צילום: רונן פדידה)

כפי שדווח בוואלה!סלבס גולן מקבלת איומים על חייה בעמוד האינסטגרם שלה. גולן מקבלת הודעות על איומים ברצח ואיומים על כך שינסו לפגוע בה עוד לפני שתעלה על הבמה המפורסמת. "היא אחת הזמרות הכי מקצועיות וחדורות מטרה שתכירו", מספרת מקורבת לזמרת לוואלה!סלבס, "אבל אי אפשר שלא להגיד שהאיומים שהיא מקבלת באופן ישיר באינסטגרם שלה ולא רק שם, אלו איומים שמוציאים אותה מאיזון".

חברה אחרת של הזמרת הודיעה: "זה לא מה שיעצור אותה לתת את ההופעה הכי טובה שלה ולייצג את ישראל בכבוד, במיוחד בימים אלה. ההורים שלה גם ישכרו על חשבונם מאבטחים אישיים נוספים שיאבטחו אותם".

עדן גולן מסרה: "לקחתי בחשבון שאקבל גם תגובות כאלה באינסטגרם. אני מרגישה בטוחה ונחושה לייצג את ישראל באופן הטוב ביותר, המשלחת שלנו נוסעת עם צוות אבטחה מיומן, ואני בטוחה שהם יעשו את העבודה הכי טובה כדי לשמור עלינו״.

עדן גולן (צילום: אינסטגרם)
עדן גולן (צילום: אינסטגרם)