לאחר שהזמר עומר אדם שיווק שלושה מופעי סולד אאוט בפארק הירקון והחל במכירת הכרטיסים למופע הרביעי, המשטרה הודיעה כי לא תאשר את קיומן של ההופעות הללו במהלך החודשים אפריל ומאי, כמתוכנן על ידי הזמר, וזאת כל עוד שהוא לא עומד בדרישות שהופנו לצוות ההפקה שלו לגבי הסדרת הנושאים הבטיחותיים והביטחוניים.

נדגיש כי במשטרה הציבו לצוות ההפקה של הזמר תנאים ברורים לקיום הופעה בסדר גודל של כ-30 אלף אורחים, ובהם תסריט מדויק לצירי פינוי במקרה של מקרה חריג, כניסות ויציאות למקום, הגברת התאורה בשטח האמור, אבטחה, סדרי ביטחון וכל עוד כל אלו לא יתקיימו, לא יאושר על ידי המשטרה את קיומן של ההופעות הללו. 

עומר אדם (צילום: יהודה בן יתח,יוד צילומים)
עומר אדם (צילום: יהודה בן יתח,יוד צילומים)

משטרת מחוז תל אביב שכרה את שירותיו של יועץ בטיחות חיצוני וזה ציין במפורשות כי במצב הנוכחי ולאור ההתראות הקיימות, לא תוכל להתקיים הופעה בשטח המוגדר בפארק הירקון, המונה מעל ל-3000 אורחים. כרגע, לאור העובדה כי מדובר בעשרות אלפי משתתפים, המשטרה לא תאשר את קיומן של הופעות אלו.

גם הרכבת הקלה התריעה כי לא תוכל לקלוט כמות גדולה של מבקרים בפארק, מכיוון שבתחנת הרכבת הקלה בפארק קיימת כניסה ויציאה אחת בשל העבודות הנעשות במקום. עוד נדגיש, כי בשטח פארק הירקון קיימים אלפי מבקרים ממילא וללא קשר להופעת הזמר, שגם הם יהוו תוספת לקיבולת במקום. מהמשטרה מוסרים כי יש התראות יום יומיות לפעולות טרור והסלמה של המצב. 

עומר אדם (צילום: שרון רביבו)
עומר אדם (צילום: שרון רביבו)