סטטיק הוציא אתמול (שלישי), את אלבום הסולו השני שלו והפתיע רבים עם הטקסטים החשופים מאוד ששחרר לעולם. כזכור, באחד השירים באלבום, שר הזמר: "בייבי, מת לעשות לך בייבי, עזבי אותך דייטים", ובשיר אחר ישנה שורה נוספת שלא מותירה מקום לספק: "אם את רוצה ילדים, דברי איתי". לא צריך להיות מומחים גדולים כדי להבין שהזמר המצליח מתכוון לבת זוגו בשנה האחרונה, הרקדנית והשחקנית רונה לי שמעון, שאת הזוגיות איתה הוא בדרך כלל נוהג לשמור מחוץ לאור הזרקורים.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

סטטיק (צילום: משה נחומוביץ')
סטטיק (צילום: משה נחומוביץ')

בטיימינג די מחשיד, העלתה אתמול בשעות הערב שרית פולק, גרושתו של סטטיק, פוסט לעמוד האינסטגרם שלה שאמנם לא מתייחס אליו באופן ישיר אבל המילים שבטקסט די אומרות הכל: "תמיד תזכרי, לא משנה כמה אישה טובה את, את אף פעם לא תהיי מספיק טובה עבור בחור שעדיין לא מוכן להפוך לגבר". התגובות לפוסט כצפוי, מתחלקות לשניים כשרבים כתבו לה כי סטטיק אכן לא התגבר והפסיד אותה ואילו אחרים הגיבו לה שמדובר בצעד ילדותי מאוד מצדה. 

בתוך כל זה, גם בת הזוג הנוכחית, רונה לי, הגיבה לבן זוגה על האלבום החדש כשכתבה לו: "מסתכלת עליך מהצד. אני רואה אותך, את הדרך שלך, את הלב שלך. אין הרבה אנשים שמכירים אותך פתוח, רגוע, יפה כל כך, את החלקים הכי יפים שלך שמתגלים החוצה מתוך היצירתיות שלך שהיא מעיין שופע ולראות אותך בפעולה זה הדבר הכי מעורר שיש. בהצלחה אהוב שלי, עוד אחד לפנתאון. אני אוהבת אותך, מאמינה בך תמיד".

סטטיק, רונה לי שמעון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
סטטיק, רונה לי שמעון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)