לפני כחודש, ריגשה מאיה ורטהיימר את כל תעשיית הבידור כשהודיעה על הריון שני ומשמח במיוחד לה ולבעלה אסף זמיר. הכוכבת לא הסתירה בשנים האחרונות את הכמיהה והקושי להיכנס להריון נוסף, לאחר שילדה את בתה הבכורה (והכוכבת הראשית של המשפחה) אסיה. ורטהיימר נהגה לשתף את עוקביה בפתיחות על טיפולי ההפריה המורכבים שעברה עד שהגיע הרגע המיוחל בו המשפחה היפה עתידה להתרחב לארבע נפשות.

הסטורי של מאיה ורטהיימר (צילום: אינסטגרם)
הסטורי של מאיה ורטהיימר (צילום: אינסטגרם)

כעת, בסשן שאלות תשובות שעשתה, נשאלה השחקנית איך היא סיפרה על ההיריון לאסף ולאסיה, וחשפה פרטים חדשים על התהליך ועל כך שהשניים כבר שקלו להתחיל הליך של פונדקאות: "כשסיפרתי לאסף, זו לא היתה ממש הפתעה כי ידענו שצריך לקבל תוצאות של הבטא (ומי שעוברת IVF יודעת שזה הכי מותח ומלחיץ), בודקים 100 פעמים ביום אם התשובות הגיעו".

מאיה ורטהיימר על טיפולי ההפריה  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מאיה ורטהיימר על טיפולי ההפריה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בהמשך, חשפה ורטהיימר איך היא הגיעה לסף ייאוש וכמעט ויתרה על ההיריון בעצמה: "זו היתה הפתעה עבורי ועבור אסף כי התחלנו לבדוק אופציה של פונדקאות. הסבב הורמונים האחרון הוריד אותי מהפסים וידעתי שאני לא מסוגלת יותר". עוד כתבה הכוכבת על התהליך: "אמרתי לעצמי, אני ממשכה לנסות במקביל לחיפוש פונדקאות, וזה קרה. הריון זה נס גלוי מבחינתי".

מאיה ורטהיימר עם הבייבי באמפ (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מאיה ורטהיימר עם הבייבי באמפ (צילום: צילום מסך אינסטגרם)