מאז החלה המלחמה בשבעה באוקטובר, מגישת החדשות לוסי אהריש עלתה לכותרות מספר רב של פעמים, כשהפכה להיות מסבירה לאומית בתור ערביה ישראלית גאה בתקופה מורכבת מאוד בה נמצאת המדינה שלנו. בתקופה האחרונה, נעלמה העיתונאית מעט מהמסכים וכעת היא חושפת בסטורי ארוך את הסיבה והתחושות שלה מהתקופה האחרונה: "הרבה אנשים שאלו אותי לאן נעלמתי מהמסך, אז לא נעלמתי. אחרי השבעה באוקטובר, המילה 'ישראלי' הפכה להיות מאוד מורכבת", התחילה אהריש את דבריה.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

לוסי אהריש (צילום: רפי דלויה)
לוסי אהריש (צילום: רפי דלויה)

"יצאתי לארצות הברית לנסות לפרק את המורכבות הזאת מהעיניים של אישה, ערביה, מוסלמית וישראלית, שגאה בשלל הזהויות שלה וחיה בחלק היותר מאתגר של העולם. פגשתי אנשים מדהימים, בני אדם בשלל זהויות שמנסים להתמודד עם הקושי הבלתי נתפס של אירועי השבעה באוקטובר, קושי שאנחנו עדיין מנסים לעכל ולהבין, והאמת, שכנראה ייקח לנו עוד זמן. הרבה זמן", הוסיפה העיתונאית על תחושותיה. 

לוסי אהריש על התקופה האחרונה  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
לוסי אהריש על התקופה האחרונה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בהמשך, דיברה על החזרה הביתה לבן שלה ולא שכחה לציין את 133 החטופים שלנו שעדיין בשבי: "אבל עד שזה יקרה, זה הזמן לחזור הביתה ולהמשיך להילחם על הבית ובעיקר להמשיך להילחם על 133 חטופים שמחכים לחזור הביתה. אני חוזרת עם הרבה תסכול, אבל עם הרבה תקווה שהטוב לא נעלם מהעולם. אני חוזרת הביתה לחבק את הילד שלי ולהגיד לו: 'יש עוד הרבה עבודה, אבל כמו שאמא ואבא תמיד אומרים, אין דבר כזה 'אני לא מצליח'... בסוף אתה תמיד תצליח לעשות כל מה שתרצה. ואם לא, אנחנו תמיד נהיה מאחורייך כדי לתת לך דחיפה קטנה'. לילה טוב אמריקה, היית טובה אליי. אבל עם כל הכבוד, לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. אין כמו בבית. עיד פיטר שמח".

לוסי אהריש (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
לוסי אהריש (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)