אנחנו מרגישים שהשנה היא 2014 שוב, כי עשור מאז משולש האהבה האייקוני ביותר שידע הריאליטי הישראלי, אנחנו עדים כעת לסגירת מעגל מחממת את הלב. על פי פרסומו של ערן סויסה, אושיות הרשת נופר מור ודנית גרינברג עשו סולחה והשאירו את משקעי העבר מאחוריהן. על פי הפרסום, גרינברג התנצלה בשיחה בפני מור לפני כחודש על כל המשקעים ביניהן בתקופת "האח הגדול", וגם על העקיצות שהגיעו בשנים שאחרי. גם נופר התנצלה בחזרה והשתיים הציגו גירל פאוור אחרי סכסוך של שנים שהחל בגלל גבר.

נופר מור (צילום: אור גפן)
נופר מור (צילום: אור גפן)

דנית גרינברג (צילום: רפי דלויה)
דנית גרינברג (צילום: רפי דלויה)

הגבר כידוע, הוא המקעקע אליאב אוזן, ולמי שבמקרה לא חי בכדור הארץ באותה תקופה, TMI כאן לרענן את זיכרונכם. לפני כעשור, נכנסו אוזן וגרינברג כדיירים לבית הכי מפורסם במדינה ומתחילת העונה פלשו השניים מהר מאוד למישורים הרומנטיים, אלא שבמהלך העונה, נכנסה נופר בכניסת הדיירים השניה והפכה את היוצרות כשהחלה להביע עניין באוזן. ההמשך כידוע, הפך למשולש רומנטי וסוער כמו שהקהל אוהב, עד לרגע ההדחה האייקונית של אוזן בה התייפחו מור וגרינברג באחד מרגעי הקאלט בריאליטי הישראלי.

אליאב אוזן (צילום: אור גפן)
אליאב אוזן (צילום: אור גפן)

במהלך השנים, גרינברג הספיקה להתחתן עם אוזן ולהתגרש ממנו, כשכל אותו הזמן היריבות בינה לבין מור נותרה בעינה עד שלפני שנתיים דנית שלחה עקיצה ישירה לנופר. האחרונה השיקה ג'ל לגבות ואילו דנית העלתה את הסטורי הבא, בו כתבה: "קמתן בבוקר ואף בלוגרית לא השיקה ג'ל לגבות? כל השאר בונוס". כעת, השתיים השאירו את המשקעים מאחור ואנחנו פתאום מתחילים להאמין בשלום עולמי. סתם אנחנו לא, אבל אנחנו הכי בעד הסולחה הזו. 

דנית גרינברג ואליאב אוזן כשהיו זוג(צילום: אמיר מאירי)
דנית גרינברג ואליאב אוזן כשהיו זוג(צילום: אמיר מאירי)