- טוב שכן טוב משם טוב? אחרי שהציע כמעט בכל ערוץ אפשרי לשטח את רצועת עזה ולהפעיל יד קשה במיוחד נגד חמאס, מתמודד הפרשן הפופולרי אליהו יוסיאן עם עיתונאי הרשת דניאל עמרם, שפרסם תחקיר אישי על יוסיאן. בתחקיר לקחה חלק גם שכנתו של יוסיאן. לבקשת התגובה של עמרם ענה יוסיאן במתק שפתיים: “לך תזדיין ותביא קבלה לקבלת שבת".

מהצד השני, בית משפט בטבריה נענה לבקשתו של יוסיאן ואסר על עמרם לפרסם בשלב זה את חלקו השני של “התחקיר" על אודותיו. יוסיאן גם הגיש נגד עמרם התראה לפני תביעה בסך של 2 מיליון שקל וגם נגד שכנתו, שלקחה חלק בתחקירו של עמרם ושלטענתו שיתפה עמו פעולה.

עמרם, מה דעתך על ההחלטה של בית המשפט?
“בית המשפט לא נענה לבקשת יוסיאן בנוגע להסרת פרסומים. השופטת קבעה שהיא לא דורשת להסיר פרסומי עבר עד לשמיעת הצד של הנתבעים, אך כן הוציאה צו זמני לכל פרסום עתידי. בנוגע לתביעה, זו תביעת השתקה, ואנחנו נוכיח את זה בבית המשפט וגם מחוצה לו כשיוסר הצו".

יוסיאן, תגובתך?
תגובת עו״ד אפרים דמרי, עורך דינו של יוסיאן:
“מרשיי, משפחת יוסיאן, הגישו תביעה בגין לשון הרע נגד דניאל עמרם, השכנה, המורה והצלם המעורבים בפרשה, וכמובן כנגד כל מי ששיתף את הסרטון השקרי. אנחנו סמוכים ובטוחים שבית המשפט יקבל את התביעה במלואה. כמובן שבית המשפט אסר על דניאל עמרם לפרסם את הסרטון חלק ב׳, והסרטון חלק א׳ הוסר מהרשת".

אליהו יוסיאן  (צילום: אורלי אייל-לוי)
אליהו יוסיאן (צילום: אורלי אייל-לוי)

- ארבע וחצי שנים אחרי הרצח בחניון הקניון ברמלה, בית המשפט המחוזי בלוד הרשיע לפני כארבעה חודשים את ויקטור קטן ברצח של אופיר חסדאי ז"ל. כל המדינה רעדה בזמנו לאחר הרצח והתגייסה לעזור לאלמנה ולילדות. ליאורה שמחה לספר שעכשיו יש קצת שמחה במשפחה. האלמנה דקלה נישאה בשנית למוטי, שאותו הכירה באתר ההיכרויות ״שליש גן עדן״ ותיארה את התהליך ברשתות החברתיות. “שלוש שנים אחרי, נרשמתי לאתר היכרויות ‘שליש גן עדן'", היא מתארת. “ייחלתי וצפיתי לקשר מינימלי, התגעגעתי לחיים לצד מישהו, אדם טוב שאוכל להעביר איתו יחד את היום, לפרוק חוויות, לשתף באירועים ורגשות. למרות סיפור החיים שלי, הוא לא נבהל ונרתע, להפך הוא השקיע את כולו בי ובבנות".

חסדאי, אני מתרגשת. אפשר קצת פרטים על הבעל החדש?
“הוא לא מעוניין בחשיפה ולא רוצה שיידעו את שם משפחתו".

אופיר חסדאי ז''ל עם דקלה והילדים (צילום: באדיבות המשפחה)
אופיר חסדאי ז''ל עם דקלה והילדים (צילום: באדיבות המשפחה)

- מתברר שהעו״ד והפעיל החברתי ברק כהן פעיל גם בתחומים נוספים חוץ ממגפונים וקריאות מול הבנקאים ומשפחת נתניהו. ב־15 בספטמבר 2023 הוא סיים פוסט נרגש במילים האלו: "תאחלו לנו להתחיל את השנה הבאה עם עוד ילדים, אחים ואחיות לסולי". ועכשיו הוא מבשר: ״מפה לשם, צריך בעוד 3 חודשים שידת החתלה לבת, האחות הקטנה של סולי״.

כהן, מזל טוב.
"ברוך שומע תפילה".

״ברוך שומע תפילה״.

ברק כהן (צילום: פלאש 90)
ברק כהן (צילום: פלאש 90)