מדינה שלמה העבירה לילה לבן אמש (מוצ"ש) בדריכות וחרדה לבואם של מאות הכט"במים, טילי השיוט והטילים הבליסטיים ששוגרו לעבר ישראל לראשונה מאיראן. גם סלבס ארצנו שיתפו ברגשות המטלטלים שחוו הלילה, לקראת המתקפה חסרת התקדים של איראן. חלק שיתפו בחרדה שחוו, אחרים התפללו לבורא עולם, אחרים האמינו בכוחות הביטחון והנה חלק מהתגובות ששיתפו המפורסמים.

ניקול ראידמן נבהלה מתנועות הגוף של דובר צה"ל דניאל הגרי, וכתבה: "זו הפעם הראשונה שראיתי אותו לחוץ, הוא לא רגוע. נראה מסתיר דברים, ויש לו המון סימני אי ודאות בדיבור, הפעם נלחצתי". ציון ברוך כתב בביטחון: "עם ישראל חי, אל תדאגו יוצאים מעבדות", וגם לא שכח לשלוח עקיצה משעשעת ליונית לוי ששידרה את מהדורת החדשות הלילה, וכתב: "את לא הולכת הביתה? עד כדי כך סומכת על עידו עם הילדים?".

ציון ברוך (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ציון ברוך (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בעוד אשתו של הבדרן, יאנה יוסף הייתה באווירה לוחמנית: "איראן תישרפי, גם חברייך איתך ביחד". הזמר סטטיק מאמין בישראל וכתב: "עם הנצח לא מפחד". הזמר אבי אברומי שיתף בפחדיו: "רמת חרדה 9999". טיטי איינאו כתבה: "אני לא עומדת בלחץ של האיראנים", מגישת חדשות 14 מגי טביבי שמתחזקת בשנים האחרונות כתבה: "והיא שעמדה לאבותינו ולנו, שלא אחד בלבד עמד עלינו לכולתנו, אלא שבכל דור ודור עומדים עלינו לכלותנו והקדוש ברוך הוא, מצילנו מידם". 

סטטיק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
סטטיק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)