בשלישי הקרוב יצעדו כוכבי "האח הגדול", טליה עובדיה ושחף רז בשביל החופה ויהפכו לבעל ואישה. זה יקרה בחתונה מתוקשרת שתערך בראשון לציון בקונספט של סרטי דיסני. אתמול (שבת) הגיעו הזוג למלון, שם יעבירו את היומיים הקרובים לקראת היום הגדול בחייהם. עם צאת השבת, הזוג המאורס החסיר פעימה, כשחתונתם הייתה מוטלת בספק בעקבות הנחיות החדשות של פיקוד העורף, לקראת מתקפת הטילים מאיראן שנגמרה לבסוף כמעט ללא נזקים. 

למזלם של הזוג, למרות ההתרעות הקשות וביטול מסגרות החינוך, אירועי חתונות עדיין מותרות לקיום עד אלף מוזמנים, ונראה כי מתקפת הטילים מאיראן ככל הנראה כבר מאחורינו. רגע לפני מתקפת הטילים מאיראן, טליה עובדיה לא פסחה על המנהג הקבוע של כל כלה רגע לפני חתונתה, וטבלה במקווה עם צאת השבת. 

טליה עובדיה ושחף רז (צילום: נמרוד לזר)
טליה עובדיה ושחף רז (צילום: נמרוד לזר)


בסופה של הטבילה שיתפה את הרגע המטהר ובירכה את ישראל: ״שיצאה שבת הלכת לטבול במקווה, אומרים שתפילותיה של אישה אחרי שטבלה מגיעים גבוה מאוד ונקרעים שבי הרקיעים. אני מאחלת לכל עם ישראל שנדע ימים טובים יותר, ביטול גזרות רעות, שהחטופים והחיילים יחזרו הביתה בשלום, שיחוסלו על אויבנו ושבעזרת השם נזכה לגאולה במהרה. המצב כרגע מלחיץ ומפחיד אבל תזכרו, שהקדוש ברוך הוא איתנו ושאף אחד לא יכול עלינו".  

טליה עובדיה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
טליה עובדיה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)