השפית והמסעדנית רותי ברודו מבעליה של רשת המסעדות r2m ,שידועה כמי שלא בוחלת במילים, התפוצצה היום על נציגי משרד הכלכלה בישיבת הוועדה המיוחדת לעובדים זרים, שנערכה היום (ראשון) בכנסת. אחרי הלילה הסוער שעבר על מדינת ישראל, התייצבה הבוקר ברודו ברוח קרבית וסוערת בישיבה בכנסת בנושא עובדים זרים.

ברודו זעמה על התפקוד הלקוי של הממשלה והכשלים שהיא מציבה לבעלי מסעדות בארץ: "תסתכלו עלינו פה, אנחנו אנשים שלא יישארו בארץ יותר. אנחנו אנשים שלא ישנו הלילה כי המדינה הזאת נמצאת על סף תהום. אנחנו צריכים עזרה ולא עוזרים לנו, אין שום סיבה בעולם שנמשיך את העסקים שלנו בארץ, זה חד משמעית. מה אני דפוקה? חשבנו שיש מישהו שמבין אותנו, אבל כלום. נאדה".

בתוך בליל המילים הכועסות, השפית חשפה כי אין לה ברירה אלא לרדת מהארץ: ״אתם מטלטלים אותנו, כואב לנו בלב, לי זה נשבר, פאק איט. אני אעבור ליוון, למה מה קרה? זה מה שאתם רוצים? זו השותפות שלנו? אתם בעצם מחליטים שאתם לא רוצים אותנו כשותפים שלכם?". עוד הוסיפה בכעס: "תגידו את זה 'אנחנו מטרטרים אתכם סתם, אנחנו פה בשביל להביא אתכם הלוך חזור, להפסיד ימי עבודה, לקרוע את התחת ואנחנו נשב כאן וסתם נשים לכם מקלות בגלגלים'״. 

היו כאלה שלא קיבלו את האמירות של ברודו בקלילות. בדיון שנוצר ברשתות החברתיות בעקבות הסרטון של ברודו, כמה מהמגיבים יצאו נגד השפית. אחד הגיב: "סתומה". ברודו לא נשארה אדישה והגיבה לו באינסטגרם: "סתומה תקרא לאמא שלך". 

רותי ברודו נגד מגיב באינסטגרם (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
רותי ברודו נגד מגיב באינסטגרם (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)