מחר (שלישי), יצעדו כוכבי "האח הגדול" טליה עובדיה ושחף רז בשביל חופה ויהפכו לבעל ואישה כדת משה בישראל. עוד לפני שהנחיות פיקוד העורף הוסרו, חגגה אתמול הכלה, אירוע הפרשת חלה מסורתי עם חברות טובות. הגיעו לשמוח ולברך מאיה קיי, קייסי זפטה, ספיר קשתי, עינב בובליל, ליאל אלי, נטלי דדון, אן זיוי, אור שפיץ ואחרות. 

טליה עובדיה בצילומים לסטרונגפול (צילום: סטרונגפול)
טליה עובדיה בצילומים לסטרונגפול (צילום: סטרונגפול)

במהלך הפרשת החלה, התרגשה הכלה עד מאוד ופרצה בבכי, בעוד הרבנית בירכה את החיילים והחטופים והקריאה ברכה מרגשת שקיבלה מבעלה לעתיד: "חלה מתוקה שלי, בערך היום לפני שנתיים הציעו לי להיכנס לבית המפורסם ביותר במדינה", כתב רז לעובדיה והוסיף: "ובמשך שבועיים לא ידעתי אם זאת הבחירה הנכונה עבורי. לו הייתי יודע אז שאותה בחירה תוביל אותי לפגוש באהבת חיי, ההחלטה הייתה קלה יותר. היום אחרי שנתיים של אהבה אנחנו סופסוף מתקרבים לרגע המיוחד ביותר בחיינו, נעמוד יחד מתחת לחופה, ונעשה צעד ראשון בבניית בית ומשפחה בישראל".

טליה עובדיה בהפרשת החלה לפני החתונה שלה (צילום :צילום מסך אינסטגרם)

בראיון שערכו TMI עם עובדיה בשבוע שעבר, דיברה הכוכבת על האפשרות שהמצב הביטחוני במדינה יאלץ אותה ואת רז לדחות את החתונה: "לפני יומיים דיברתי על זה עם שחף. אמרתי לו שאני אדם מאוד מאמין, ואם זה ידחה אז אני מקבלת באהבה. מהלב אני אומרת את זה, אני חושבת שהכל לטובה. זה עניין של טיימינג, אז קצת לפה קצת לשם, העיקר שהמדינה שלנו תהיה בסדר, זה יותר חשוב מהכל".

טליה עובדיה (צילום: מערכת TMI)
טליה עובדיה (צילום: מערכת TMI)